Snart skoletid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

193 visninger
0 svar
1 synes godt om
6. december 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Åh hvor jeg allerede nu glæder mig til februar når jeg skal på første skoleforløb i min uddannelse 

jeg ELSKER at være boglig og læse og skrive om det jeg har læst :)

Jeg får besøg af den ene lærer d. 13/1 på min arbejdsplads hvor hun så skal se mig skære en skinke og vi skal snakke om nogle spørgsmål jeg har fået på et ark allerede nu ;)

fra d. 8/2 og til 18/3 skal jeg så på skoleforløb...

Skal bl.a. have førstehjælp og opskæring og hygiejne...

allerede nu nyder jeg at sidde og læse i min "bibel" på 800 sider om diverse dele af det at være slagter med delikatesse som speciale 

Jeg overvejer også at hvis jeg finder overskuddet vil jeg allerede nu begynde at planlægge min svendeprøve da jeg har fået retningslinjerne for den, og tænker at jo før jeg har en idé jo før kan jeg afprøve den og se om det fungerer eller skal være noget andet :)

tror jeg får nemmere ved svendeprøven end mange andre da man skal lave menu til 2 personer og det er jo det jeg gør hver dag herhjemme når jeg laver mad ;) hvor imod mange af de andre er unge og kun laver det mad de laver ude på praktikstedet hvor det jo oftest er i portioner af mindst 10 ;)

Nogen der er gode med hvilke frugt og grøntsager der er i sæson til november måned? :D

Alle gode forslag til diverse retter indenfor den årstid vil blive modtaget med kyshånd :D

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.