Hjælp til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
5 svar
22 synes godt om
6. december 2015

Skouboe

Jeg er ikke rigtigt jule-menneske, og en række dødsfald i familien i julen, har kun gjort det værre. Jeg prøver dog at tage mig sammen, for ungernes skyld, men i år har lysten og overskuddet bare ikke rigtigt været der. Det havde min mor opsnuset, så her i weekenden da hun kom på besøg sammen med sin kæreste, gik de i gang med at pynte huset lidt op. Der blev tørret støv af, pudset vinduer og pyntet op. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2015

1977

Profilbillede for 1977

Ej hvor dejligt med sådan en "nissehjælp" 

Anmeld Citér

6. december 2015

Anja82

Fedt med sådan en håndsrækning, når man ikke selv har overskud 

Anmeld Citér

6. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor set det også hyggeligt ud og dejligt med en lille hjælpende hånd! Vh stine

Anmeld Citér

7. december 2015

esiuol22

Skouboe skriver:

Jeg er ikke rigtigt jule-menneske, og en række dødsfald i familien i julen, har kun gjort det værre. Jeg prøver dog at tage mig sammen, for ungernes skyld, men i år har lysten og overskuddet bare ikke rigtigt været der. Det havde min mor opsnuset, så her i weekenden da hun kom på besøg sammen med sin kæreste, gik de i gang med at pynte huset lidt op. Der blev tørret støv af, pudset vinduer og pyntet op. 

Dejligt med en mor der lige kan hjælpe med julestemningen, kender god til en pludselig alt for lille familie på grund af mange er gået i forvejen, det kan være lidt svært af finde stemplingen frem, når man savner familiemedlemmer  

Anmeld Citér

7. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Skouboe skriver:

Hvor skønt sådan at få hjælp når man ikke selv har overskuddet. Herhjemme er der heller ikke rigtig pyntet op (som i slet ikke). Min datter er for lille til at forstå det og jeg gider ikke rigtig bare for min egen skyld. Vi skal alligevel ikke være hjemme i juledagene og der hvor vi skal være er der rigeligt pyntet op.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.