Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. december 2015

Tullefreja

Ved ikk om det har noget med min graviditet at gøre men hver gang jeg spiser noget mad så gør det sindssygt ondt ved brystkassen og så om omkring ryggen har haft det i 3 dage nu, nogen som har prøvet noget lignede ? Ringer selvfølgelig til lægen i morgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2015

Bethsen

Hvordan gør det ondt? Hvis det er sådan nogle skarpe jag lige omkring/lidt over solar plexus, som stråler tilbage i ryggen, så kan det måske være mavesyre... Det kan virkelig gøre ondt, og er vist ret almindeligt når man er gravid. Men god idé at snakke med lægen.

Anmeld Citér

6. december 2015

Anna2706

Enig med ovenstående. Det lyder som mavesyre, havde det selv meget i min graviditet og det gør ondt som bare fanden.. 

Fik piller i mod det, så god idé at ringe til lægen☺

Anmeld Citér

6. december 2015

Tullefreja

Anna2706 skriver:

Enig med ovenstående. Det lyder som mavesyre, havde det selv meget i min graviditet og det gør ondt som bare fanden.. 

Fik piller i mod det, så god idé at ringe til lægen☺

Åh Gud når da at tabe mig alle de kilo jeg har taget på inden jeg føder heheh tør slet ikk spise så ondt gør det  

Anmeld Citér

6. december 2015

Anna2706

Åh Gud når da at tabe mig alle de kilo jeg har taget på inden jeg føder heheh tør slet ikk spise så ondt gør det  

Sådan havde jeg det også, indtil jeg tog til lægevagten om natten pga stærke smerter og fik udskrevet piller for det. Spis/drik neutrale ting som A38, mælk, yoghurt osv men tag selvfølgelig også til lægen 

Anmeld Citér

6. december 2015

Tullefreja

Anna2706 skriver:

Sådan havde jeg det også, indtil jeg tog til lægevagten om natten pga stærke smerter og fik udskrevet piller for det. Spis/drik neutrale ting som A38, mælk, yoghurt osv men tag selvfølgelig også til lægen 

Okay vil jeg prøve alså det med neutrale ting ���� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.