Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i søde tøser
for os som bare inderligt venter på den positive test, tænke jeg at vi kunne bruge lidt af jeres erfaring.
Så mit spørgsmål er hvornår gik i fra negativ test til positiv.
håber i vil dele jeres historie og erfaring
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pb lykkedes efter 7 måneder for os. Jeg testede positivt første gang 3+1. Teststregen var meget svag, men der var ingen tvivl om at den var der. Allerede 3+2 var den noget tydeligere! Testede ikke 3+0, men testen har sikkert været negativ der.
Jeg blev gravid 9 mdr efter pb start men det var en fraviditet udenfor livmoderen. Blev gravid igen 2 mdr efter og er nu 9+1 kunne teste positivt 3+6
Her gik der 4 måneder fra pb til jeg blev gravid, men testen blev først positiv 3 uger efter forventet menstruation. Min ægløsning kom åbenbart senere end forventet, men den var så også bragende positiv da jeg testede ☺
Hendedenskøre skriver: Hej i søde tøser for os som bare inderligt venter på den positive test, tænke jeg at vi kunne bruge lidt af jeres erfaring. Så mit spørgsmål er hvornår gik i fra negativ test til positiv. håber i vil dele jeres historie og erfaring
første gang gik der 2 mdr fra vi gik i gang til jeg blev gravid. 2 gang gik der 8 mdr :)
kunne teste positiv 4+1 og 3+6 :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128