X box eller PlayStation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2015

lineog4

Vi er så gamle så vi kun har wii. Men nu ville vi gerne opgradere lidt... Men hvad er bedst x box eller PS?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2015

Bshizzle

lineog4 skriver:

Vi er så gamle så vi kun har wii. Men nu ville vi gerne opgradere lidt... Men hvad er bedst x box eller PS?

Jeg aner intet om spillekonsol 

Men min dreng på 10 år er slet ikke i tvivl om at PS er et kæmpe hit hos hans venner og deres forældre...

Vi har selv en Wii og en PS3'er..  

Anmeld Citér

6. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det er lidt smag og behag. Personligt er jeg MEGET mere til ps end x-box. Begge laver mange exclusive spil (altså spil der kun kan spilles på den platform), men jeg kan bedst lide de spil der lave til ps. Og ps kan snakke med steam (et program til pc hvor man "opbevarer" alle ens spil og bl.a. kan købe nye) hvilket x-box ikke kan. Så med ps kan man spille næsten alle de spil man har på sin computer hvilket ikke er en mulighed med x-box.

Det blev måske lidt rodet.. 

Anmeld Citér

6. december 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

I princippet er der ikke så stor forskel på de to maskiner. 

PS4 har et bedre design, mens XBOX one er lidt mere funktionel.
De fleste af de store titler kommer til begge konsoler, men der er et par enkelte exclusives: Tomb Raider, Gears of War og Halo for XBOX, mens Uncharted og God of War for PS4. Jeg vil anbefale XBOX hvis i ønsker et all-in-one multimediecenter. Den del fungerer virkelig godt. Den er også nemmere at upgradere og har apps som kan interagere med Windows. Nu har i ikke en XBOX 360, men hvis i havde så kan mange af spillene fra denne version også spilles på den nye XBOX one. Til gengæld så har PS4'en mere intuitivt layout, spillene ser lidt bedre ud på skærmen og så har den Share Play som er smart hvis i har mange i omgangskredsen, som også har en PS4. Den gør at man kan 'dele' ens spil med andre, samt spille sammen uden at de behøver at købe spillet selv. 

Vi har selv valgt en XBOX one og vil varmt anbefale den, men der er solgt dobbelt så mange PS4. 

Anmeld Citér

6. december 2015

ung-mor-2014

lineog4 skriver:

PS er rigtig god, især hvis man tænker i forhold til xbox one som er den nyeste og PS4
fordi xbox one ja kun du kan bruge dine spil, du kan ikke engang låne dem ud, eller bruge dem igen hvis den går i stykker, et spil kan kun knyttes til den ene xbox + du skal have det der cam på, og det skal du faktisk... det noget min kæreste har fortalt, fordi han overvejede det men han kendte en der købte den og han fortryder meget, så min kæreste fik en PS4 i stedet, hvilket han er super glad for, den er bare god

Anmeld Citér

6. december 2015

Patriark

lineog4 skriver:

Ps4 er klart bedst. Flere, og bedre, titler. Samt bedre controllere. Designmæssigt er Ps4 også væsentlig bedre.

Anmeld Citér

6. december 2015

bøllen

lineog4 skriver:

Her spilles det Ps3 & Ps4 . Kender ikke til Xbox men vores har altid valgt PlayStation . 

Anmeld Citér

6. december 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har lige købt PS4. Vores børn er 8 år og 6 1/2 år. Min søn har sparet næsten det hele op selv, så det er mest hans. Det var ham der efterspurgte den.

Vi blev rådet til, at købe en PS4

Anmeld Citér

6. december 2015

Carina:-)

Her bruges begge dele

De små fra 3½ og op til 10 er mest begejstret for x box one og teenagerne og de voksne kan bedst lide ps

Anmeld Citér

6. december 2015

lineog4

Carina:-) skriver:

Her bruges begge dele

De små fra 3½ og op til 10 er mest begejstret for x box one og teenagerne og de voksne kan bedst lide ps

Hvad er forskellen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.