Til Zafir.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Bom

Hej Zafir...

Kom lige til og tænke på, hvordan gik det med hende der havde snydt dig i en handel?? Fik du kontaktet hende??

Knus Maria - som er meget nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

mariamiss6

nårh ja. noget nyt dér?

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Egentlig meget spændende og høre hvad det endte med...

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åh Mente jeg havde fået opdateret på tråden hmmm... MEN - det havde jeg vidst ikke.

Altså - jeg skrev en HELT masse mails til hende og efter jeg havde været på Ishøjmarked, så svarede hun så. Hun skriver så at hendes mand er skredet med en anden og hun står alene med 2 børn og er i totalt krise og alle 'uvæsentlige' ting er rykket ned på listen. - HVIS det er sandt, som jeg vælger at tro det er, så har jeg givet hende et par uger at løbe på også ringer jeg til hende.

Men jeg korresponderede med hende en hel aften og det virkede reelt... Og så er det jo mega træls, for hende...

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Åh Mente jeg havde fået opdateret på tråden hmmm... MEN - det havde jeg vidst ikke.

Altså - jeg skrev en HELT masse mails til hende og efter jeg havde været på Ishøjmarked, så svarede hun så. Hun skriver så at hendes mand er skredet med en anden og hun står alene med 2 børn og er i totalt krise og alle 'uvæsentlige' ting er rykket ned på listen. - HVIS det er sandt, som jeg vælger at tro det er, så har jeg givet hende et par uger at løbe på også ringer jeg til hende.

Men jeg korresponderede med hende en hel aften og det virkede reelt... Og så er det jo mega træls, for hende...

DOH! det havde du da sagt.... nårh, det er rigtigt synd for hende hvis det er sandt.... Jeg håber du finder ud af noget inden længe.... og ellers kan du jo altid bede om at få din penge sendt retur, og så snakker i ikke mere om den sag.

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

DOH! det havde du da sagt.... nårh, det er rigtigt synd for hende hvis det er sandt.... Jeg håber du finder ud af noget inden længe.... og ellers kan du jo altid bede om at få din penge sendt retur, og så snakker i ikke mere om den sag.

Ja nemlig... Det var jo også graviditetsbukser... og dem har jeg jo så ikke lige brug for pt alligevel  Sååeee...

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Ja nemlig... Det var jo også graviditetsbukser... og dem har jeg jo så ikke lige brug for pt alligevel  Sååeee...

nårh nej, det var så lige gået min næse forbi altså.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.