Hvad ville i tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2015

Anonym trådstarter

LouiseEm skriver:

Følg efter ham en dag. Så finder du lynhurtigt ud af om det han siger er sandt 

Det ville jeg ønske at jeg kunne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det lyder i hvert fald til han har gang i et eller andet  

kæmpe kram herfra hvad end det er. 

Anmeld Citér

6. december 2015

esioul

Anonym skriver:

Hans telefon er slukket i minimum en time om aftenen. (Opdagede det igår, det er ca samme tidspunkt +-1 time, han er ikke hjemme imens)

idag var hans telefon slukket i præcis en time, før han ringede fra et nyt nr. Han sagde at hans oplader ikke virkede(har jeg aldrig oplevet før. Han sagde den var slukket fordi den ikke var tændt, og endte med at sige at opladeren ikke virkede)

igår spurgte jeg hvor han havde været henne, og der sagde han "ehh, du ved hvor jeg har været... Jeg har været i ehhh *by*

han ringer fra et andet nr, end hans eget, man googler det nye nr, og det står i hans navn. (Kunne være en ansat - eget firma)

han er længere og længere tid væk, han siger at han arbejder, og er stresset. 

han bliver rigtigt hurtigt sur, og finder på skænderier, og kontakter ikke en i en hel dag.

hans x siger at han altid har været utro. (Som ikke vil have ham tilbage, hun genkender tegnene)

han ikke vil have sex mere (nu 14 dage, før havde vi sex hver 2-3. dag) 

han kommer meget sent hjem, kl 2 om natten, men siger at han sidder i en bil med hans ven. (Har haft ringet, og der var hans ven der) 

han havde ikke sin cykel og sin taske med hjem igår aftes. 

Han har ændret sig i de to sidste måneder ca. Han er begyndt at cykle. Han virker "ligeglad" med mig. 

Han siger "nej jeg er da ikke utro" hvis jeg spørger ham.

Der er sikkert mere, havde i tænkt "utro?" 

Du skriver han er begyndt at cykle... 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det er fordi cyklen nemmere kan gemmes hvis han besøger en anden. 

Ej... Kan bare ikke lade være at tænke det, hvis det er noget han er begyndt med i takt med ændret adfærd. 

Anmeld Citér

6. december 2015

Bella&Lina

Kom til og tænke om han måske havde tendens eller tidligere i sin ungdom røget hash eller taget stoffer eller lign? Tænker bare i forhold til at han 1. Cykler og 2 er sammen med en kammerat til langt ud på natten (ofte?) 

Anmeld Citér

6. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Hans telefon er slukket i minimum en time om aftenen. (Opdagede det igår, det er ca samme tidspunkt +-1 time, han er ikke hjemme imens)

idag var hans telefon slukket i præcis en time, før han ringede fra et nyt nr. Han sagde at hans oplader ikke virkede(har jeg aldrig oplevet før. Han sagde den var slukket fordi den ikke var tændt, og endte med at sige at opladeren ikke virkede)

igår spurgte jeg hvor han havde været henne, og der sagde han "ehh, du ved hvor jeg har været... Jeg har været i ehhh *by*

han ringer fra et andet nr, end hans eget, man googler det nye nr, og det står i hans navn. (Kunne være en ansat - eget firma)

han er længere og længere tid væk, han siger at han arbejder, og er stresset. 

han bliver rigtigt hurtigt sur, og finder på skænderier, og kontakter ikke en i en hel dag.

hans x siger at han altid har været utro. (Som ikke vil have ham tilbage, hun genkender tegnene)

han ikke vil have sex mere (nu 14 dage, før havde vi sex hver 2-3. dag) 

han kommer meget sent hjem, kl 2 om natten, men siger at han sidder i en bil med hans ven. (Har haft ringet, og der var hans ven der) 

han havde ikke sin cykel og sin taske med hjem igår aftes. 

Han har ændret sig i de to sidste måneder ca. Han er begyndt at cykle. Han virker "ligeglad" med mig. 

Han siger "nej jeg er da ikke utro" hvis jeg spørger ham.

Der er sikkert mere, havde i tænkt "utro?" 

Det vil sige at det først var i går at du opdagede at mobilen er slukket?

Du ringede for at tjekke at han var sammen med sin ven, og det var han? Og han fik et lift hjem? Så er det vel ikke så mærkeligt at han ikke har sin cykel med.

Han sagde at du kunne gå ned i bilen og tjekke om opladeren virkede - og det gjorde du ikke?

Jeg synes ikke at det virker specielt plausibelt at en evt. elskerindes mobil skulle stå i hans navn.

Hmmm. Det er ret svært at sige. Umiddelbart synes jeg ikke at du har nogle vildt håndgribelige "beviser". Men hvis jeg var dig, ville jeg da gå ned i bilen og tjekke om historien med opladeren holder stik. Og det lyder da som om at I generelt har brug for at blive lidt bedre til at kommunikerer og snakke om emner som tillid og ærlighed (her mener jeg ligeså meget at det er dig der kan have et problem som ham - igen, det er svært at sige ud fra de ting du skriver). 

Anmeld Citér

6. december 2015

Anonym trådstarter

Bella&Lina skriver:

Kom til og tænke om han måske havde tendens eller tidligere i sin ungdom røget hash eller taget stoffer eller lign? Tænker bare i forhold til at han 1. Cykler og 2 er sammen med en kammerat til langt ud på natten (ofte?) 

Nej, det har han ikke. Men han har ikk set sin gamle ven længe, og de mødtes ved et tilfælde. Han har lige givet mig sine nøgler til hans bil. Han har købt ny oplader, og fik idag et nyt simkort. Tjekkede hans telefon, nummeret er til en af hans venner det står bare i hans navn. Han cykel stod i kælderen, og hans taske i bilen (hvorfor tænkte jeg ikke på kælderen?) han siger at han ikke er utro, og han siger det uden at afvige. Måske danner jeg bare ting? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.