Anonym skriver:
Hans telefon er slukket i minimum en time om aftenen. (Opdagede det igår, det er ca samme tidspunkt +-1 time, han er ikke hjemme imens)
idag var hans telefon slukket i præcis en time, før han ringede fra et nyt nr. Han sagde at hans oplader ikke virkede(har jeg aldrig oplevet før. Han sagde den var slukket fordi den ikke var tændt, og endte med at sige at opladeren ikke virkede)
igår spurgte jeg hvor han havde været henne, og der sagde han "ehh, du ved hvor jeg har været... Jeg har været i ehhh *by*
han ringer fra et andet nr, end hans eget, man googler det nye nr, og det står i hans navn. (Kunne være en ansat - eget firma)
han er længere og længere tid væk, han siger at han arbejder, og er stresset.
han bliver rigtigt hurtigt sur, og finder på skænderier, og kontakter ikke en i en hel dag.
hans x siger at han altid har været utro. (Som ikke vil have ham tilbage, hun genkender tegnene)
han ikke vil have sex mere (nu 14 dage, før havde vi sex hver 2-3. dag)
han kommer meget sent hjem, kl 2 om natten, men siger at han sidder i en bil med hans ven. (Har haft ringet, og der var hans ven der)
han havde ikke sin cykel og sin taske med hjem igår aftes.
Han har ændret sig i de to sidste måneder ca. Han er begyndt at cykle. Han virker "ligeglad" med mig.
Han siger "nej jeg er da ikke utro" hvis jeg spørger ham.
Der er sikkert mere, havde i tænkt "utro?"
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det er fordi cyklen nemmere kan gemmes hvis han besøger en anden.
Ej... Kan bare ikke lade være at tænke det, hvis det er noget han er begyndt med i takt med ændret adfærd.