Udeblevet mens. Og negativ test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2015

Tinepigen

hejsa.

er du på siden så bær over med mig hvis emnet har været oppe til hudløshed ( selvfølgelig har det det 

jeg fik min spiral ud i sep. Og fik mens. 14 dage efter. Mens igen den 25. Okt., men det var kun lidt og kun i 3 dage... Normalt altid 5-7 dage. 

Også har jeg ikke set skyggen af mens siden �� 

Jeg testede 25. Nov ( 31 dage efter sidst) negativ. 

Så testede jeg igen igår... 39 dage efter sidst... Negativ. 

Hvad sker der med min krop... Hvorfor kan den ikke bare bestemme sig? 

Hvad tænker du? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2015

Mettefpigen

Det er meget normalt... Din krop skal lige finde sig selv efter at den er blevet proppet med hormoner ☺ det kan godt tage et stykke tid, faktisk op til et år...

Anmeld Citér

7. december 2015

Tinepigen

Men jeg havde kobber spiral? Ikke hormon. 

Anmeld Citér

9. december 2015

Miaaalborg

Jeg fik selv fjernet kobberspiral i oktober, og min mens er kommet som den skulle. Gå evt til læge og så taget en blodprøve 

Anmeld Citér

9. december 2015

Tinepigen

Talte med lægen igår og vi blev enige om jeg skulle ha tålmodighed og teste løbende. Jeg skulle gi det 14 dage til 1 mdr. 

Hun sagde det ikke var unormalt der kunne gå lidt kludder i cyklus, eller at kroppen springer en periode over, derfor skulle jeg komme ind om 1 mdr. Hvis der stadig ikke er mens og negativ test. 

Anmeld Citér

9. december 2015

Tinepigen

Jeger nu på dag 45 siden første dag i sidste mens. 

Anmeld Citér

11. december 2015

Miaaalborg

Okay det kunne da ellers være dejligt for dig at få taget blodprøve, da man kan se i den om du er gravid, så er du ligesom afklaret på den måde.

Anmeld Citér

11. december 2015

Tinepigen

Miaaalborg skriver:

Okay det kunne da ellers være dejligt for dig at få taget blodprøve, da man kan se i den om du er gravid, så er du ligesom afklaret på den måde.

Helt enige... Har aftalt med mig selv at jeg ringer igen til lægen næste uge så jeg kan nå at få en tid inden jul. 

Der er stadig ingen mens... Eller skyggen af at det skulle være på vej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.