Eksperthjælp: Gravid og ondt i øvre del af maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.788 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. december 2015

Lisbeth Jess

Hej, jeg skriver fordi jeg i nat vågnede med smerter i den øverst del af maven under brystet mellem ribberne. Jeg fik næsten ikke sovet. Havde en fornemmelse af sure opstød og jeg havde spist lidt usundt i løbet af dagen bla pizza og en del appelsin som jo indeholder syre. Jeg fik afføringstrang hvilket er usædvanligt for mig om natten. Til morgen havde jeg igen brug for at komme på toilettet og spiste lidt morgenmad og kastede op. Har fortsat ondt.. Vagtlægen siger det kan være en tarminfektion.. Jeg døjer også med ondt i ryggen og lænden men det er ikke noget helt nyt, så jeg tror ikke det har en sammenhæng. Baby er dejlig aktiv trods mine smerter.

Lisbeths svar

Hej !

Jeg bliver lidt bekymret for om du er set af en læge. Hvor langt henne mon du er ?

Har du feber ? Har du stadig din blindtarm,?

Du skal ses og der skal undersøges både via blodprøver og urinstix.

Når man er gravid kan de sædvanlige symptomer ændre sig og hvor de sidder. derfor vigtigt med et lægetilsyn.

Rigtig god bedring.Pas på dig og baby.

Vasrme Hilsner

Lisbeth Jess 

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2015

Babysoon

lisbeth jess skriver:

Hej, jeg skriver fordi jeg i nat vågnede med smerter i den øverst del af maven under brystet mellem ribberne. Jeg fik næsten ikke sovet. Havde en fornemmelse af sure opstød og jeg havde spist lidt usundt i løbet af dagen bla pizza og en del appelsin som jo indeholder syre. Jeg fik afføringstrang hvilket er usædvanligt for mig om natten. Til morgen havde jeg igen brug for at komme på toilettet og spiste lidt morgenmad og kastede op. Har fortsat ondt.. Vagtlægen siger det kan være en tarminfektion.. Jeg døjer også med ondt i ryggen og lænden men det er ikke noget helt nyt, så jeg tror ikke det har en sammenhæng. Baby er dejlig aktiv trods mine smerter.

Lisbeths svar

Hej !

Jeg bliver lidt bekymret for om du er set af en læge. Hvor langt henne mon du er ?

Har du feber ? Har du stadig din blindtarm,?

Du skal ses og der skal undersøges både via blodprøver og urinstix.

Når man er gravid kan de sædvanlige symptomer ændre sig og hvor de sidder. derfor vigtigt med et lægetilsyn.

Rigtig god bedring.Pas på dig og baby.

Vasrme Hilsner

Lisbeth Jess 

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Jeg er gravid i uge 22+2. Jeg har min blindtarm og ikke feber. Min urin blev stixet torsdag med fund af æggehvidestof 1+ og igen fredag uden noget i. Lægevagt sagde at da han mener det er banal omgangs syge skal jeg ikke tjekkes

Anmeld Citér

5. december 2015

Sprit25

Jeg havde det også. De fandt aldrig ud af hvad det var:;

Anmeld Citér

5. december 2015

Babysoon

Sprit25 skriver:

Jeg havde det også. De fandt aldrig ud af hvad det var:;

Det er så frustrerende, man bekymrer sig jo lynhurtigt for baby! 

Anmeld Citér

5. december 2015

Sprit25

Babysoon skriver:

Det er så frustrerende, man bekymrer sig jo lynhurtigt for baby! 

Mit var forbundet med angst mente de. 

Men jeg har en smuk datter på 20 mdr der er helt rask og normal. Altså sådan indenfor rimeligheden

Anmeld Citér

5. december 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

jeg mener stadig hvis du  har smerter og er utilpas, så skal du ses fysisk af en læge og ikke kun en telefonkonsultation.

Håber det bliver bedre med dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.