Eksperthjælp: Forskubbet cyklus p.gr.a sygdoim ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. december 2015

Lisbeth Jess

Hej Lisbeth,
Jeg ved ikke, om du er den rette at spørge, men nu prøver jeg.
Jeg havde min sidste menstruation fra den 27.10-02.11 . Fra den 02.11-10-11 var jeg syg med noget mave infektion, som min datter smittede med.
Fra den 20.11-25.11, havde jeg rigtig meget udflåd, der "hang" i tråde ud af mig. Jeg forventede min menstruation idag, men den er ikke dukket op. Jeg havde en lille pletblødning igår og idag.
Idag prøvede jeg lidt i sjov, at tage en ægløsningstest - den var så positiv som den kan blive. Det undrer mig, da jeg jo forventede menstruation idag. Prøvede også en graviditets test, den var negativ.
Nu er jeg bare forvirret over min krop.
Kan min sygdom have "skubbet" min cyklus? Jeg har smerter i lænden som jeg plejer omkring forventet menstruation, men ingen menstruation.
Skal jeg vente og se tiden an?

Hilsen den forvirrede

Lisbeths svar

Hej !

Jeg har været længe om at svare, beklager.

Formentlig har du fået menstruation nu. Hvis ikke du har det ,kan cyklus være skubbet på grund af sygdom. Det ses ofte.Graviditet er også en mulighed.

Sygdom kan ændre hormoner så tiderne driller.det giver selvfølgelig forvirring og utryghed.

Håber der er kommet styr på det hele.Hvis der er lang tid med uregelmæssighed må du tage en lægetid.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.