Spørgsmål om blødning please hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. december 2015

SRP

Hej piger

Jeg er i dag omkring 5+0. Da jeg var 3+0 eller 3+1 havde jeg mikroskopisk lidt blod (rosafarvet) på papiret ved toiletbesøg, men senere på dagen var der en "klat", som var mere mørkerød som ved alm. menstruation. Tænkte derfor jeg ikke var gravid. De følgende dage var det væk igen måske en enkelt gang med lidt brunligt udflåd. Jeg testede derfor med en graviditetstest (3+4), som var positiv, men selvfølgelig svag. Den er blevet mere og mere tydelig så nu tror jeg mere på det, men køber nok en scanning om et par uger alligevel.

kan det være implantationsblødningen, som jeg har haft ? Eller kan det have været en tvilling?

tænker på om barnet kan været sygt og kroppen har forsøgt at "rense ud" men at det ikke er lykkedes? Havde ingen blødninger i de tidligere to graviditeter.

Håber I kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2015

lillespir26

SRP skriver:

Hej piger

Jeg er i dag omkring 5+0. Da jeg var 3+0 eller 3+1 havde jeg mikroskopisk lidt blod (rosafarvet) på papiret ved toiletbesøg, men senere på dagen var der en "klat", som var mere mørkerød som ved alm. menstruation. Tænkte derfor jeg ikke var gravid. De følgende dage var det væk igen måske en enkelt gang med lidt brunligt udflåd. Jeg testede derfor med en graviditetstest (3+4), som var positiv, men selvfølgelig svag. Den er blevet mere og mere tydelig så nu tror jeg mere på det, men køber nok en scanning om et par uger alligevel.

kan det være implantationsblødningen, som jeg har haft ? Eller kan det have været en tvilling?

tænker på om barnet kan været sygt og kroppen har forsøgt at "rense ud" men at det ikke er lykkedes? Havde ingen blødninger i de tidligere to graviditeter.

Håber I kan hjælpe

Det er normalt at havd en svag blødning når ægget sætter sig fast så jeg ville ikke være urolig medmindre du begynder at bløde meget eller får smerter men husk at når du ikke er længere vil en læge bare sige at i må se tiden an og at du skal teste igen om En uges tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.