De har skoldkopper.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. december 2015

Alexander&Lærke

dem ser vi ikke meget til herhjemme. Begge børn på 8 og 4 har så vidt vi ved ikke haft skoldkopper, og det siges jo at de skal have det. Hvad nu hvis de ikke får dem, hva sket der så? 

Hvis hende på 4 har haft, havde hun kun 2 i nakken som vi også fik lægen til at kigge på, hun mente ikke det var mens DP med 20 års erfaring mente det var.  Så den er meget tvivlsomt. De har været i nærheden af mange med skoldkopper men aldrig selv haft dem, syntes det er mærkeligt de udebliver?? Også lidt bekymrende når det siges at dem skal de igennem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

lillespir26

Alexander&Lærke skriver:

dem ser vi ikke meget til herhjemme. Begge børn på 8 og 4 har så vidt vi ved ikke haft skoldkopper, og det siges jo at de skal have det. Hvad nu hvis de ikke får dem, hva sket der så? 

Hvis hende på 4 har haft, havde hun kun 2 i nakken som vi også fik lægen til at kigge på, hun mente ikke det var mens DP med 20 års erfaring mente det var.  Så den er meget tvivlsomt. De har været i nærheden af mange med skoldkopper men aldrig selv haft dem, syntes det er mærkeligt de udebliver?? Også lidt bekymrende når det siges at dem skal de igennem. 

Min storesøster fik dem først da hun var 14-16 år jo ældre du bliver jo mere er du ramt med feber og kløe + kopper 

Anmeld Citér

5. december 2015

Alexander&Lærke

lillespir26 skriver:

Min storesøster fik dem først da hun var 14-16 år jo ældre du bliver jo mere er du ramt med feber og kløe + kopper 

Nå så der er håb forude������ ja det er også lidt min frygt at det bliver en drøj omgang når de ikke er kommer endnu.... 

Anmeld Citér

5. december 2015

MorTil3+

Alexander&Lærke skriver:

Nå så der er håb forude������ ja det er også lidt min frygt at det bliver en drøj omgang når de ikke er kommer endnu.... 

Kan også være de har haft det uden i egentlig har været klar over det. Min mor siger at min bror og jeg havde 2-3 skoldkopper og slet ikke var ramt af det ellers hun har nemlig også været i tvivl om det egentlig var det. Men nu har jeg indtil videre haft 2 børn med skoldkopper og har ikke fået selv så mon ikke det var det vi havde dengang.

Anmeld Citér

6. december 2015

Isabella_mor

Alexander&Lærke skriver:

Tjah. Min kæreste har ikke haft dem endnu og han bliver 38!! Men jo før de får dem efter de er blevet et år, jo bedre. For jo ældre nan bliver, jo hårdere slår det. 

Anmeld Citér

6. december 2015

LLT.

Jeg fik dem da jeg var 19 og var død syg, så jo tidligere jo bedre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.