Føler mig forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
15 svar
5 synes godt om
4. december 2015

Anonym trådstarter

Hvorfor føler jeg mig nogengange forkert? 

Forkert på den måde, at jeg ikke ved om jeg er det rigtige sted i livet? 

Tænker mit par forhold, kan ikk finde ud af om vi rigtige for hinanden? Savner ham ikk rigtig, sex har jeg ikk lyst til.. 

Nogen dage er jeg lykkelig og glad for det jeg har, men så går der en dags tid, så vender den anden tanke tilbage ..

hvordan ved man om man er det rigtige sted ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

B&J

Anonym skriver:

Tænker mit par forhold, kan ikk finde ud af om vi rigtige for hinanden? Savner ham ikk rigtig, sex har jeg ikk lyst til.. 

Nogen dage er jeg lykkelig og glad for det jeg har, men så går der en dags tid, så vender den anden tanke tilbage ..

Kunne du tænke dig at blive gammel med ham du er sammen med ? Vil du miste ham ?

ja det er da heller ikke altid vi har romantik osv. Hjemme hos os men vi har også været sammen i 7 år men om jeg vil leve og undvære ham aldrig i livet 

Anmeld Citér

4. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Som B&J er inde på, så tror jeg at det handler om at stille sig selv nogle helt grundlæggende spørgsmål. Ja, der kan være nedtursperioder i et parforhold, hvor man er mega træt af hinanden.

Men ønsker du at blive gammel med den her mand? Ønsker du at I skal arbejde sammen for at løse problemerne og komme videre? Hvad hvis situationen aldrig ændrer sig? Kan du leve med at dit liv er på den her måde - resten af dit liv? Og selvfølgelig det helt store spørgsmål: Elsker du ham?

Hvordan kommunikerer I? Ved han hvordan du har det? 

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Kunne du tænke dig at blive gammel med ham du er sammen med ? Vil du miste ham ?

ja det er da heller ikke altid vi har romantik osv. Hjemme hos os men vi har også været sammen i 7 år men om jeg vil leve og undvære ham aldrig i livet 

Jeg ved ikk om jeg kan undvære ham, for ofte synes jeg godt at jeg kan. 

Vi har været sammen i 1,5år og bor endnu ikke sammen ses 2-3dage om ugen..

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Som B&J er inde på, så tror jeg at det handler om at stille sig selv nogle helt grundlæggende spørgsmål. Ja, der kan være nedtursperioder i et parforhold, hvor man er mega træt af hinanden.

Men ønsker du at blive gammel med den her mand? Ønsker du at I skal arbejde sammen for at løse problemerne og komme videre? Hvad hvis situationen aldrig ændrer sig? Kan du leve med at dit liv er på den her måde - resten af dit liv? Og selvfølgelig det helt store spørgsmål: Elsker du ham?

Hvordan kommunikerer I? Ved han hvordan du har det? 

Nogen gange så er jeg rigtig glad for det jeg har, når jeg sidder blandt venner og familie. 

Men er nogen gange i tvivl om, om vi er rigtige for hinanden .. 

Eller jeg bare er i det her fordi han er en tro mand, og hjælpsom .. 

Anmeld Citér

4. december 2015

lillespir26

Prøv at del dine tanker med ham og så hold en mdrs pause fra hinanden uden kontakt andet en måske en gang i ugen savner du ham ikke kender du svaret på om du skal blive eller videre ud i verden 

Anmeld Citér

4. december 2015

B&J

Anonym skriver:

Jeg ved ikk om jeg kan undvære ham, for ofte synes jeg godt at jeg kan. 

Vi har været sammen i 1,5år og bor endnu ikke sammen ses 2-3dage om ugen..

Det lyder som om du gør det af tryghed, at du har en ved din side og ikke mere

Anmeld Citér

5. december 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det lyder som om du gør det af tryghed, at du har en ved din side og ikke mere

Ja trygheden om man har en kæreste, en lille familie osv. 

Men nogen dage, så jeg den lykkeligste på jorden osv

Anmeld Citér

5. december 2015

Anonym trådstarter

lillespir26 skriver:

Prøv at del dine tanker med ham og så hold en mdrs pause fra hinanden uden kontakt andet en måske en gang i ugen savner du ham ikke kender du svaret på om du skal blive eller videre ud i verden 

Han blir bare SÅ sur når jeg prøver at sige lidt om vores forhold feks eller hvad jeg tænker ;-/

Anmeld Citér

5. december 2015

Newsence

Hvis du nogen gange er vild lykkelig så vil jeg da sige der er noget at arbejde for endnu, MEN det kræver at I arbejder sammen. Du bliver nød til at snakke med ham og bliver han sur så gå og se om han kontakter dig for hvis I ikke kan kommunikere om de svære ting så ser fremtiden sort ud. Det er vigtigt at du vælger et roligt øjeblik hvor du samtidig har mulighed for at forlade stedet. Og så forbered dig på samtalen og øv dig. For får du sagt det med bebrejdelse mod ham ja så stejler han helt sikkert. Brug noget tid inden samtalen på at få tænkt over hvor du gerne vil at dette forhold skal bevæge sig hen i fremtiden.. Dette fortæller du ham også således at du fortæller ham at ja lige nu er der problemer, men med arbejde kan I få det her forhold et positivt sted hen hvis det også er det han ønsker.. 

Manglende sex lyst behøver ikke have noget med det andet at gøre. Det kan lige så godt være et problem i dig ( stress, hormoner ect.). Så få mærket efter om alt er ok med DIG og ikke med jer. Nogen gange skal man beslutte sig for lyst til sex og så se om det kommer ( må vi tit gøre grundet børn arbejde mm så når man har tid så er lysten der måske ikke bare af sig selv. Så må man spille lidt op og se hvor det ender. ) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.