Kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
5 synes godt om
4. december 2015

Imaong

Er der nogen af jer som er blevet gravide efter kejsersnit. Og hvor hurtigt er i blevet gravide efter, hvis tidligt har der så været nogen komplikationen vedrørende kejsersnit arret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Imaong skriver:

Er der nogen af jer som er blevet gravide efter kejsersnit. Og hvor hurtigt er i blevet gravide efter, hvis tidligt har der så været nogen komplikationen vedrørende kejsersnit arret?

jeg har fået 3 ks hvor der var 3 år og 4 år imellem dem.

jeg har døjet med rigtig mange gener i året. Smerte ikke nogle af betydning man skal bare lytte ekstra til kroppen.

Anmeld Citér

4. december 2015

lillespir26

Imaong skriver:

Jeg fik pks for 9,5 mdr siden jeg er gravid igen 16+4 og har pt ingen problemer med mit at som eller gik lidt op den dag jeg kom hjem igen dog siger lægerne at hvis du anden gang vil føde naturligt skal der gå imellem 1-3 år før næste graviditet

Anmeld Citér

4. december 2015

Mom2Two

Jeg fik min første søn med kejsersnit... Da han var 6 måneder blev jeg gravid igen, fik kejsersnit der også

Anmeld Citér

4. december 2015

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Jeg fik akut kejsersnit med min første, og 17 måneder senere fik jeg igen kejsersnit - denne gang med tvillinger. Jeg har ingen problemer haft med arret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.