3 æg - 2×11 og 1x14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
11 svar
4 synes godt om
4. december 2015

Fru Ebied

Ja, det var hvad der var idag på 9.dag i cyklus.

Langt fra de 6 de satsede på og de mindst 6 jeg havde håbet på!

Nu er jeg sat op fra 187,5 enheder Gonal F,til 300, og skal i scanning igen på mandag.

Jeg føler bare det ikke bliver til noget denne gang. 

Er der nogle af jer der har fået 3 eller mindre æg ud og er blevet gravide alligevel?

Mvh Fru Ebied 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

nielsen80

Hvis det kan trøste, er den eneste gang, hvor jeg havde gode æg som rent faktisk blev til min datter i dag, er den ene gang, hvor jeg havde få æg, og de var nød til at sætte dosis op. Mener jeg havde 4, de satte så dosis op, og jeg havde 6 ved udtagning, men kun 4 der kunne bruge til noget. Alle 4 blev fine 4-cellet, og det ene er i dag min datter. Jeg har i alt været igennem 5 ÆU nu, og det er den eneste gang, hvor det er endt lykkeligt.

Min teori er for mig er, at færre æg betyder bedre kvalitet. Krydser for det bliver det samme for dig!

Anmeld Citér

4. december 2015

Carina:-)

Veninde 42 år tre  æg ud et æg op  ( kun et der blev befrugtet) der gav en datter så ja det kan lade sig gøre også selv med dårlige odds som f.eks alder. 

Færre æg er ikke ensbetyndende med ringere æg tværtimod -

Der skal kun et til for at give en baby så tro på det. 

Anmeld Citér

4. december 2015

esioul

Fru Ebied skriver:

Ja, det var hvad der var idag på 9.dag i cyklus.

Langt fra de 6 de satsede på og de mindst 6 jeg havde håbet på!

Nu er jeg sat op fra 187,5 enheder Gonal F,til 300, og skal i scanning igen på mandag.

Jeg føler bare det ikke bliver til noget denne gang. 

Er der nogle af jer der har fået 3 eller mindre æg ud og er blevet gravide alligevel?

Mvh Fru Ebied 

Jeg kender en med meget lav ægreserve. Hun havde kun et æg. Det artede sig som det skulle og hun har næsten lige født. 

Man kan være heldig med få æg 

Jeg fik af vide at æggene delte næring, så tit var kvaliteten bedre jo færre der var. Men det er meget sårbart når de både skal befrugtes og dele sig som de skal. 

Anmeld Citér

4. december 2015

Fru Ebied

nielsen80 skriver:

Hvis det kan trøste, er den eneste gang, hvor jeg havde gode æg som rent faktisk blev til min datter i dag, er den ene gang, hvor jeg havde få æg, og de var nød til at sætte dosis op. Mener jeg havde 4, de satte så dosis op, og jeg havde 6 ved udtagning, men kun 4 der kunne bruge til noget. Alle 4 blev fine 4-cellet, og det ene er i dag min datter. Jeg har i alt været igennem 5 ÆU nu, og det er den eneste gang, hvor det er endt lykkeligt.

Min teori er for mig er, at færre æg betyder bedre kvalitet. Krydser for det bliver det samme for dig!

Tusind tak for svar, det trøster meget.. 

Anmeld Citér

4. december 2015

Fru Ebied

Carina:-) skriver:

Veninde 42 år tre  æg ud et æg op  ( kun et der blev befrugtet) der gav en datter så ja det kan lade sig gøre også selv med dårlige odds som f.eks alder. 

Færre æg er ikke ensbetyndende med ringere æg tværtimod -

Der skal kun et til for at give en baby så tro på det. 

Åh hvor lyder det dejligt

Jeg er snart 39, så alderen er også en faktor i vores tilfælde.

Tusind tak for svar 

Anmeld Citér

4. december 2015

Fru Ebied

esioul skriver:

Jeg kender en med meget lav ægreserve. Hun havde kun et æg. Det artede sig som det skulle og hun har næsten lige født. 

Man kan være heldig med få æg 

Jeg fik af vide at æggene delte næring, så tit var kvaliteten bedre jo færre der var. Men det er meget sårbart når de både skal befrugtes og dele sig som de skal. 

Du er altid sød til at svare, tusind tak.

Dejligt opmuntrende 

Anmeld Citér

4. december 2015

esioul

Fru Ebied skriver:

Du er altid sød til at svare, tusind tak.

Dejligt opmuntrende 

Man kan jo ligeså godt dele ud af sin viden og erfaringer 

Jeg krydser for dig 

Anmeld Citér

4. december 2015

Fru Ebied

esioul skriver:

Man kan jo ligeså godt dele ud af sin viden og erfaringer 

Jeg krydser for dig 

Tusind tak ��

Anmeld Citér

8. december 2015

esioul

Noget nyt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.