Hvorfor er det så svært?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
10 svar
2 synes godt om
3. december 2015

Sedigfor

Ja, hvorfor er det så skide hammer svært at gå fra en man har barn med? Jeg er så træt af min kæreste. Han er barnlig og opføre sig som en som skal opdrages .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

SandraXOXO

Det er vel ikke sværere end man gør det til, folk gør det ihvertfald konstant, kan det tænkes du ikke helt har lyst til at gå fra ham? 

Anmeld Citér

4. december 2015

Sedigfor

SandraXOXO skriver:

Det er vel ikke sværere end man gør det til, folk gør det ihvertfald konstant, kan det tænkes du ikke helt har lyst til at gå fra ham? 

Har aldrig haft mere lyst (:

Anmeld Citér

4. december 2015

SandraXOXO

Sedigfor skriver:

Har aldrig haft mere lyst (:

Så burde der jo heller ikke være noget der afholder dig fra at søge ny lejlighed eller bede ham flytte alt efter hvis lejlighed i bor i. 

Anmeld Citér

4. december 2015

Sedigfor

SandraXOXO skriver:

Så burde der jo heller ikke være noget der afholder dig fra at søge ny lejlighed eller bede ham flytte alt efter hvis lejlighed i bor i. 

Vi bor ikke sammen da han bor ude på landet. 

Anmeld Citér

4. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sedigfor skriver:

Ja, hvorfor er det så skide hammer svært at gå fra en man har barn med? Jeg er så træt af min kæreste. Han er barnlig og opføre sig som en som skal opdrages .

Jeg synes det var pisse svært at gå fra min datters far. Og trak det meget i langdrag før jeg sagde stop. Vi boede ikke sammen (han boede hos sine forældre og jeg boede med vores datter). 

Jeg fik til sidst nok af at være sammen med en der ikke gad at prioritere mig og vores datter. 

Da jeg slog op med ham græd jeg mere end ham, for jeg havde elsket ham så højt og jeg var så ked af at det ikke gik. Men jeg er SÅ glad for at jeg gjorde det. Idag har jeg en skøn kæreste der vil os så meget. 

Det var hårdt at gå fra min datters far men det var helt klart det rigtige valg.

Så hvis du er helt afklaret med at det ikke skal være jer 2 mere så må du springe ud i det. Og give dig selv lov til at græde og sørge over drømmen der brast.

Anmeld Citér

4. december 2015

Bshizzle

Det er altid svært at ta det sidste spring videre !! 

Da jeg fik min første søn, da boede jeg sammen med min X... Og jeg viste inderst inde at jeg måtte komme videre og forlade ham! 

Men ja, ens tanker kører rundt.. Har alle ikke en drøm om en familie hvor Mor og Far er sammen? Jo... 

Men desværre er det ikke altid sådan.. 

Men efter 6 mdr i et helvede med ham, da flyttede jeg for mig selv sammen min vores søn 

Der faldt en stor sten fra mit hjerte!!! 

Aldrig nogensinde har jeg følt at min familie og venner støttede mig mere end den gang.. 

Jeg var lige pludselig lykkelig  

Ingen sure miner eller sure stunder med min X 

Jeg fandt så en helt fantastisk kæreste som hurtigt flyttede ind til os, da vi bare sagde klik med det samme 

Så mit råd er (hvis du er 110 % sikker i din beslutning) at ta det det sidste skridt videre.. 

Sig stop til ham, men sig at i bare skal ha et godt samvær med jeres barn sammen  

Anmeld Citér

4. december 2015

Sedigfor

Bshizzle skriver:

Det er altid svært at ta det sidste spring videre !! 

Da jeg fik min første søn, da boede jeg sammen med min X... Og jeg viste inderst inde at jeg måtte komme videre og forlade ham! 

Men ja, ens tanker kører rundt.. Har alle ikke en drøm om en familie hvor Mor og Far er sammen? Jo... 

Men desværre er det ikke altid sådan.. 

Men efter 6 mdr i et helvede med ham, da flyttede jeg for mig selv sammen min vores søn 

Der faldt en stor sten fra mit hjerte!!! 

Aldrig nogensinde har jeg følt at min familie og venner støttede mig mere end den gang.. 

Jeg var lige pludselig lykkelig  

Ingen sure miner eller sure stunder med min X 

Jeg fandt så en helt fantastisk kæreste som hurtigt flyttede ind til os, da vi bare sagde klik med det samme 

Så mit råd er (hvis du er 110 % sikker i din beslutning) at ta det det sidste skridt videre.. 

Sig stop til ham, men sig at i bare skal ha et godt samvær med jeres barn sammen  

Må tage mig sammen! .

Anmeld Citér

4. december 2015

Mamalou

Det er bestemt ikke nemt. Jeg har selv været der og havde svært ved at tage beslutningen, selvom jeg inderst inde vidste, at det var den rigtige beslutning. Der er meget på spil, når man har barn med en mand man ønsker at forlade. Inden jeg endeligt gik fra min eks lagde jeg budget og planer om hvordan det kunne se ud. Det gav ro.

Min holdning er, at det ikke bliver bedre af at udsætte det. Det er "bare" at springe ud i det og få det sagt.

Held og lykke med det!

Anmeld Citér

4. december 2015

Mom2Two

Sedigfor skriver:

Jeg syntes du skal gå fra ham... Du spiler hans tid - og din...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.