Kan jeg nægte ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
16 svar
52 synes godt om
3. december 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

at tage med til møde i fogedretten hvis barnets fars nye kone ( hende der skaber alle problemerne mellem os) er med? Er indkaldt til møde i fogedretten ang. Samvær med min søns far. Han skriver så at hans nye kone har ret til at deltage i mødet. Kan man ringe til fogedretten og spørger om man kan holde et uden hende. Hun har fået besked fra statsforvaltningen om ikke at blande sig, kan jeg så ikke godt sige fra. Kan ikke tåle synet af hende. Nogen der kan hjælpe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

Patriark

at tage med til møde i fogedretten hvis barnets fars nye kone ( hende der skaber alle problemerne mellem os) er med? Er indkaldt til møde i fogedretten ang. Samvær med min søns far. Han skriver så at hans nye kone har ret til at de"ltage i mødet. Kan man ringe til fogedretten og spørger om man kan holde et uden hende. Hun

har fået besked fra statsforvaltningen om ikke at blande sig, kan jeg så ikke godt sige fra. Kan ikke tåle synet af hende. Nogen der kan hjælpe? 

Hvis barnets far har en ny kæreste, er det vel naturligt at hun deltager- hvorfor ikke!?

Mister folk al evne til at være voksne når de skal i statsfoevaltning eller lignende? 

Det vil se skidt ud i alles øjne hvis det er grunden til at udeblive. Og husk nu- det er problemet der er problemet, ikke hende.

desuden er retsmøder i Danmark offentlige. Det gælder vist også fogedretten.

Anmeld Citér

3. december 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Patriark skriver:

Hvis barnets far har en ny kæreste, er det vel naturligt at hun deltager- hvorfor ikke!?

Mister folk al evne til at være voksne når de skal i statsfoevaltning eller lignende? 

Det vil se skidt ud i alles øjne hvis det er grunden til at udeblive. Og husk nu- det er problemet der er problemet, ikke hende.

Lige præcis i dette tilfælde er det jo hende der er problemet og grunden til  problemerne mellem faren og mig

Anmeld Citér

3. december 2015

FruStolpe

181084 skriver:

at tage med til møde i fogedretten hvis barnets fars nye kone ( hende der skaber alle problemerne mellem os) er med? Er indkaldt til møde i fogedretten ang. Samvær med min søns far. Han skriver så at hans nye kone har ret til at deltage i mødet. Kan man ringe til fogedretten og spørger om man kan holde et uden hende. Hun har fået besked fra statsforvaltningen om ikke at blande sig, kan jeg så ikke godt sige fra. Kan ikke tåle synet af hende. Nogen der kan hjælpe? 

Jeg aner intet om hvad man kan og ikke kan tillade sig i den situation.  

Men hvorfor ikke opfører dig som et voksent menneske? Sæt et forbillede, vis at du kan samarbejde uden at sætte dine egne behov først.

Jeg er klar over at det ikke er let, men jeg tror i den grad at det er det rigtige at gøre. Uanset at du ikke kan fordrage synet af hende

-go kamp 

Anmeld Citér

3. december 2015

eyal

181084 skriver:

Lige præcis i dette tilfælde er det jo hende der er problemet og grunden til  problemerne mellem faren og mig

Tag og bliv voksen.

Det er dig der skaber et problem nu. Mød op, og opfør dig anstændigt.

Anmeld Citér

3. december 2015

Kamilla-m

181084 skriver:

Så det måske også en god idé hun deltager.

Kan dog ikke se hvorfor sagen havner i fodgeretten pga hende ?

Anmeld Citér

3. december 2015

Bshizzle

Nu har jeg selv stået i samme situtation som du engang 

Og jeg kan faktisk ikke huske om min X's kone måtte ta med ind i selve salen? Men kun sidde ude foran døren? 

Men jeg vil nok give dig det råd at ignorer hende..

Ja, hun må ikke sige sin mening/komme med kommentar når det ik handler om hende. 

Så ignorer hende... Ta en god veninde/familie med så du ik står alene før og efter mødet.  

Anmeld Citér

3. december 2015

Patriark

181084 skriver:

Det er det altid og det er altid børnene der betaler.

Anmeld Citér

3. december 2015

Klumpe-dumpe

181084 skriver:

Jeg tror du kan bede om, hun ikke er tilstede under mødet. Sådan er det i hvert fald i SF.

men du kan jo prøve at ringe derom, og høre ad. Det vil i hvert fald ikke gavne at du ikke møder op. 

Anmeld Citér

3. december 2015

alenemor42

Jeg tvivler på hun har ret til at deltage. I retten om bopæl, forældremyndighed osv . Må der ikke komme andre ind.

Syntes du skal ringe og spørge fogedretten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.