Hcg - uge 5+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.307 visninger
12 svar
4 synes godt om
3. december 2015

Mulle0802

Hej Piger,

Jeg er lidt nysgerrig, mit HCG 3+5 var 171 (jeg mente jeg var 4+0 pga. behandling, men de tager stadig fra 1. mens dag) Uge 5+6 er mit HCG 11.800. Vi fik lagt to æg op, ved godt man ikke kan sammenligne eller sige et højt tal er lige med tvillinger. Men er mit tal ikke lidt højt eller er det helt normalt. Hvad har jeres tal været? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

Jupiter

Jo det virker da højt.

Det kan være mange ting, tvillinger, mola eller måske er du længere henne? En hurtigt voksende spire eller andet... 

Anmeld Citér

3. december 2015

Mulle0802

Jupiter skriver:

Jo det virker da højt.

Det kan være mange ting, tvillinger, mola eller måske er du længere henne? En hurtigt voksende spire eller andet... 

Jeg kan ikke være længere henne da jeg har været i behandling og har fået lagt æg op den 4. Så kan maks være en dag længere henne. Skal lige læse på Mola - har hørt udtrykket før men er ikke helt klar over hvad det betyder 

Anmeld Citér

3. december 2015

Jupiter

Mulle0802 skriver:

Jeg kan ikke være længere henne da jeg har været i behandling og har fået lagt æg op den 4. Så kan maks være en dag længere henne. Skal lige læse på Mola - har hørt udtrykket før men er ikke helt klar over hvad det betyder 

Nej så er det jo udelukket 

Mola er meeeget sjælden (kun ca. 80 danske kvinder om året bliver ramt - been there). Kort fortalt dannes der flere far-celler end mor-celler og de overtager herredømmet. Dvs det aldrig bliver til en baby som kan overleve, men bare en stor masse af far-celler som vokser og vokser helt ustyrligt (derfor det høje hcg-tal).

Mola betyder vist nok noget med klaser, og det ligner vindueklaser på en scanning - deraf navnet.

Anmeld Citér

3. december 2015

Mulle0802

Jupiter skriver:

Nej så er det jo udelukket 

Mola er meeeget sjælden (kun ca. 80 danske kvinder om året bliver ramt - been there). Kort fortalt dannes der flere far-celler end mor-celler og de overtager herredømmet. Dvs det aldrig bliver til en baby som kan overleve, men bare en stor masse af far-celler som vokser og vokser helt ustyrligt (derfor det høje hcg-tal).

Mola betyder vist nok noget med klaser, og det ligner vindueklaser på en scanning - deraf navnet.

Tak for svar. Det er jeg ked af at høre du har været udsat for. Håber det er et tegn på to - min læge har blot skrevet det var et rigtig fint tal så tanker hun havde sagt noget hvis der var mistanke om det. 

Anmeld Citér

3. december 2015

Jupiter

Mulle0802 skriver:

Tak for svar. Det er jeg ked af at høre du har været udsat for. Håber det er et tegn på to - min læge har blot skrevet det var et rigtig fint tal så tanker hun havde sagt noget hvis der var mistanke om det. 

Tak - vi har heldigvis en skøn prinsesse nr 2 på vej nu 

Jamen så ville jeg stole på lægen - det ser helt sikkert fint ud 

Anmeld Citér

3. december 2015

Mulle0802

Jupiter skriver:

Tak - vi har heldigvis en skøn prinsesse nr 2 på vej nu 

Jamen så ville jeg stole på lægen - det ser helt sikkert fint ud 

Tillykke med det 

Anmeld Citér

7. december 2015

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Dit HCG er helt normalt og hverken i den lave eller høje ende ����

Her var mit HCG på 5030 i 5+2 og på det niveau er fordoblingstiden 96 timer og ikke 48.

Anmeld Citér

7. december 2015

Mulle0802

Mor_til_3_unger skriver:

Dit HCG er helt normalt og hverken i den lave eller høje ende ����

Her var mit HCG på 5030 i 5+2 og på det niveau er fordoblingstiden 96 timer og ikke 48.

Tak for svar. Synes bare på tabeller da er den høje værdi i uge 5 5000 og uge 6 10.000. 

Anmeld Citér

7. december 2015

nielsen80

Hcg fordobles hver anden dag(cirka), så dit tal er helt efter normalen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.