Væske i øret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2015

HopinWishin

Endelig, endelig har vi fået af vide hvorfor vi ikke har sovet de sidste 6 måneder!! Har i dag været ved ørelæge med min lille dreng på 6 mdr. Og ganske rigtigt så var der væske i hans ene øre. Hun kunne se det var aftagende så jeg har fået en tid igen om en mdr. Og skal evt give ham panodil og ellers hæve sengegærdet.

Nu er det sådan at han er meget morsyg og han vil kun have babs, og er også MEGET selektiv hvad angår fast føde.. faktisk vil han kun have købegrød hvor halvdelen er frugtmos...

Jer med ''ørebarn''... Oplevede I også at jeres barn var ret 'vanskelig' mht mad og flaske?? Ved ik,,, jeg håber lidt på at nu når vi har fundet et reelt problem med hans øre, så kan det kun gå fremad.. Måske også med mad og flaske..? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

Annemette07

HopinWishin skriver:

Endelig, endelig har vi fået af vide hvorfor vi ikke har sovet de sidste 6 måneder!! Har i dag været ved ørelæge med min lille dreng på 6 mdr. Og ganske rigtigt så var der væske i hans ene øre. Hun kunne se det var aftagende så jeg har fået en tid igen om en mdr. Og skal evt give ham panodil og ellers hæve sengegærdet.

Nu er det sådan at han er meget morsyg og han vil kun have babs, og er også MEGET selektiv hvad angår fast føde.. faktisk vil han kun have købegrød hvor halvdelen er frugtmos...

Jer med ''ørebarn''... Oplevede I også at jeres barn var ret 'vanskelig' mht mad og flaske?? Ved ik,,, jeg håber lidt på at nu når vi har fundet et reelt problem med hans øre, så kan det kun gå fremad.. Måske også med mad og flaske..? 

Det er højest sandsynlig pga synkebevægelserne da det hjælper på trykket i ørerne �� kan ikke forklare det bedre, men det har beroliget vores søn når han drak ��

Anmeld Citér

3. december 2015

Klumpe-dumpe

HopinWishin skriver:

Ja det har jeg oplevet med min datter. Men det er fordi det gør ondt på dem at die og spise derfor er de "vanskelige". Min datter startedemed væske i ørene i 3 mdrs alderen og fik sine trommehinder punkteret flere gange hos ørelægen indtil hun kunne komme på sygehuset og få lagt dræn som 10 mdr. 

Anmeld Citér

3. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har en datter på 11 måneder, som nu har fået dræn (og måske skal have et nyt i) 

Men ja, når hun havde det skidt, så ville hun ikke spise, og hun ville kun have flaske eller væske..

Det er sindssygt hårdt med et barn, som har noget med ørene, og man føler sig magtesløs... 

Jeg håber, at det aftager og I slipper for alt det vi har været igennem

Anmeld Citér

3. december 2015

Fremad

Åh det samme her....imorgen hedder det dræn...

ET fif fra et voksen øre barn... Vandskyende vat i ørene om natten skulle kunne udligne det tryk der kommer når de har væske i øret.. Det er et forsøg værd :-) 

Anmeld Citér

3. december 2015

HopinWishin

takker for jeres svar =)

I aften har han fået panodil, for første gang.. måske det kan give ham nogle flere sammenhængende timer..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.