Skære tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

217 visninger
4 svar
1 synes godt om
3. december 2015

Sedigfor

Nu hvor min datter har fået en tand foroven skære hun tænder hele tiden, nogle som har gode råd til hvordan man gør så de ikke skære tænder hele tiden? (:

min er syg snot forkølet, hvor meget må de endelig sove når de er forkølet? Min mor siger hun sover alt for meget. Hun sover ca 13/14 timer om natten, hun plejer at sove 12 timer og om dagen er det mellem 2 til 4 timer (: 

håber i kan hjælpe (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

modesty

Sedigfor skriver:

Nu hvor min datter har fået en tand foroven skære hun tænder hele tiden, nogle som har gode råd til hvordan man gør så de ikke skære tænder hele tiden? (:

min er syg snot forkølet, hvor meget må de endelig sove når de er forkølet? Min mor siger hun sover alt for meget. Hun sover ca 13/14 timer om natten, hun plejer at sove 12 timer og om dagen er det mellem 2 til 4 timer (: 

håber i kan hjælpe (:

Det er helt normalt at de skærer tænder. Min søn gjorde det i laaang tid. Han gør det en sjælden gang imellem stadigvæk (han er 4), men det er sjældent.

M.h.t. hvor lang tid barnet sover - så skal hun da bare sove. Hvis hun er forkølet og har en hverdag i dagpleje, er det ikke så mærkeligt at hun er træt og har brug for lidt ekstra timer. 

Anmeld Citér

3. december 2015

Sedigfor

modesty skriver:

Det er helt normalt at de skærer tænder. Min søn gjorde det i laaang tid. Han gør det en sjælden gang imellem stadigvæk (han er 4), men det er sjældent.

M.h.t. hvor lang tid barnet sover - så skal hun da bare sove. Hvis hun er forkølet og har en hverdag i dagpleje, er det ikke så mærkeligt at hun er træt og har brug for lidt ekstra timer. 

Håber ikke hun gør det i lang tid så (: 

jeg er stadig på barsel (:

Anmeld Citér

3. december 2015

Kay

uhh det gør min den mindste også i øjeblikket... rigtig meget... men det skal nok gå over... man skal jo lige venne sig til de dersens tænder man har fået i munden  

Anmeld Citér

3. december 2015

lillespir26

Sedigfor skriver:

håber i kan hjælpe (:

Vores pige er også syg 9,5 mdr jeg har fået at vide at de bare skal sove så meget de vil bare de får væske og mad nok, har våde bleer er kontaktbare og pludre leger lidt når de er vågne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.