Kommer de igen og igen :(?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2015

kristina90

Puha er sku små ked af det

tilbage i november sidste år blev jeg opereret for cyster hvor jeg også blev erklæret ufrivillig barnløs ! Fik afvide jeg sku ha' fjernet mine æggeleder før de ville behandle mig med IVF. Blev opereret igen og det vidste sig at Rigshospitalet mente de er helt funktionelle og de blev ordnet fine osv (de var lukket pga arvæv) . Mit spørgsmål er så om cysterne virkelig kan blive ved med og komme ? Skal ind og scannes på tirsdag og nøj jeg er bange  

Skal lige siges at anden gang jeg fik afvide jeg sku opereres igen havde jeg fået cyster igen

deprimeret er jeg sku må jeg indrømme  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

kristina90

Slet ingen  

Anmeld Citér

3. december 2015

MortilNicolina

kristina90 skriver:

Slet ingen  

Har du endometriose?

det har jeg? nogen lunde det samme får kontant cyctre de springer osvosv der er blod i.. og de ædelægger alt for neden skal opereres imorgen.. men de kommer igen.. og igen og igen vi har fået 12 mdr efter operationen til at prøve ellers hjælper de os.

Anmeld Citér

3. december 2015

kristina90

MortilNicolina skriver:

Har du endometriose?

det har jeg? nogen lunde det samme får kontant cyctre de springer osvosv der er blod i.. og de ædelægger alt for neden skal opereres imorgen.. men de kommer igen.. og igen og igen vi har fået 12 mdr efter operationen til at prøve ellers hjælper de os.

Nej har jeg ikke - siger begge hospitaler  
De synes heller ikke rigtig de kan finde nogen logisk forklaring på hvorfor de kommer igen - men igen kommer de ihvertfald  

Puha hvilke hospital skal du opereres på ???

Og hvor mange gange har du været under kniven s: ?

Anmeld Citér

7. december 2015

MortilNicolina

kristina90 skriver:

Nej har jeg ikke - siger begge hospitaler  
De synes heller ikke rigtig de kan finde nogen logisk forklaring på hvorfor de kommer igen - men igen kommer de ihvertfald  

Puha hvilke hospital skal du opereres på ???

Og hvor mange gange har du været under kniven s: ?

hej. blev opererert på rigshospitaltet og sidst holbæk.. er lige kommet hjem igår........ så nu kæmper jeg en kamp for at komme på benene igen! håber du finder ud af hvad det skyldes.

Anmeld Citér

7. december 2015

kristina90

MortilNicolina skriver:

hej. blev opererert på rigshospitaltet og sidst holbæk.. er lige kommet hjem igår........ så nu kæmper jeg en kamp for at komme på benene igen! håber du finder ud af hvad det skyldes.

hvad har du fået lavet i Holbæk ? 

Jeg vil aldrig igen opereres på Holbæk hospital Har haft to dårlige omgange hos dem så har ikke været den heldigste i deres hænder desværre .. 

Anmeld Citér

7. december 2015

MortilNicolina

kristina90 skriver:

hvad har du fået lavet i Holbæk ? 

Jeg vil aldrig igen opereres på Holbæk hospital Har haft to dårlige omgange hos dem så har ikke været den heldigste i deres hænder desværre .. 

en kikkert operation.... fik alvet en i freags på riet! aldrig mere andre steder end der!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.