Bliver ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2015

Anonym trådstarter

Godmorgen derude. 

Jeg har valgt at være anonym da jeg ikke er lige stolt af alt det her. Men here we go!

Da jeg var 15-17 var jeg i fast forhold, brugte jeg ikke beskyttelse. Fra jeg var 18-23 var jeg igen i et fast forhold og igen brugte jeg ikke beskyttelse. Fra jeg var 24-25 var jeg i et nyt forhold, brugte ikke beskyttelse og blev gravid og har nu et skønt skønt barn. Jeg er nu 30 og har været i et forhold i 2 år, og nej, jeg er ikke blevet klogere... Men jeg bliver heller ikke gravid? 

Manden jeg fik barn med er yngre end mig selv, 4 år, mens mine andre partnere har været 6-7 år ældre.  Forholdene i mine teen år var desuden med den samme, altså over 2 omgange. Da jeg var sammen med ham var jeg omkring en gynækologisk klinik og blev scannet indvendigt og der sku alt se ok ud...  

Altså... Jeg er jo som sagt 30, og vil faktisk gerne have en lillesøskende til mit barn, jeg ved jo jeg kan blive gravid, men hvorfor bliver jeg det ikke? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

Anonym

Brug ægløsnings beregner og tjek for æl slim jeg har snart været kærester med min i 8 år jeg er heller aldrig blevet gravid for vi blev med min datter som er født i feb 15 og blev så gravid igen da hun var 4/5 mdr har termin til maj så du kan bare have været ude i held/uheld ikke er remme din æl 

Anmeld Citér

3. december 2015

esioul

Anonym skriver:

Godmorgen derude. 

Jeg har valgt at være anonym da jeg ikke er lige stolt af alt det her. Men here we go!

Da jeg var 15-17 var jeg i fast forhold, brugte jeg ikke beskyttelse. Fra jeg var 18-23 var jeg igen i et fast forhold og igen brugte jeg ikke beskyttelse. Fra jeg var 24-25 var jeg i et nyt forhold, brugte ikke beskyttelse og blev gravid og har nu et skønt skønt barn. Jeg er nu 30 og har været i et forhold i 2 år, og nej, jeg er ikke blevet klogere... Men jeg bliver heller ikke gravid? 

Manden jeg fik barn med er yngre end mig selv, 4 år, mens mine andre partnere har været 6-7 år ældre.  Forholdene i mine teen år var desuden med den samme, altså over 2 omgange. Da jeg var sammen med ham var jeg omkring en gynækologisk klinik og blev scannet indvendigt og der sku alt se ok ud...  

Altså... Jeg er jo som sagt 30, og vil faktisk gerne have en lillesøskende til mit barn, jeg ved jo jeg kan blive gravid, men hvorfor bliver jeg det ikke? 

Er din cyklus regelmæssig?

Anmeld Citér

3. december 2015

anjo01

Anonym skriver:

Godmorgen derude. 

Jeg ville kontakte lægen og fortælle, at i har dyrket ubeskyttet sex i 2 år uden at være blevet gravid, og samtidig fortælle om dine andre forhold hvor du heller ikke blev gravid. 

Anmeld Citér

3. december 2015

Anonym trådstarter

Tak for at I ikke dømmer 

Min mens er næsten regelmæssig, og jeg kan mærke hvornår jeg har ægløsning.

Men ér der reelt noget hjælp at hente ved lægen, når jeg nu har et barn i forvejen? 

Anmeld Citér

3. december 2015

anjo01

Anonym skriver:

Tak for at I ikke dømmer 

Min mens er næsten regelmæssig, og jeg kan mærke hvornår jeg har ægløsning.

Men ér der reelt noget hjælp at hente ved lægen, når jeg nu har et barn i forvejen? 

I kan godt få hjælp - din mand er ikke far til dit barn, så i vil kunne få hjælp uden egenbetaling (bortset fra medicin)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.