At få afvide andre børn er syge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2015

GrønStjerne

Det ville jeg bede om at få at vide hvis det ikke sker. Man kan jo bedre reagere hvis man ved hvad der er i omløb. Spørg lederen ad om det ikke kan lade sig gøre..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2015

Fremad

Ja.... Ved skoldkopper, børneorm, osv blir den skrevet og hængt en seddel i garderoben...

Anmeld Citér

2. december 2015

Sprit25

GrønStjerne skriver:

Det ville jeg bede om at få at vide hvis det ikke sker. Man kan jo bedre reagere hvis man ved hvad der er i omløb. Spørg lederen ad om det ikke kan lade sig gøre..

Det er privat dagpleje. Og vi skifter til 1/1 såh det er altid noget

Anmeld Citér

2. december 2015

Benjamins'mor

Sprit25 skriver:

Får I andre afvide hvis der er ørnesygdomme i omløb i jeres dagpleje?

Ja. Vi har et intranet i både vuggestue og børnehave, er skriver de både hvis der er tilfælde af opkast, diarré, skoldkopper, øjenbetændelse mv. 

Anmeld Citér

2. december 2015

fo82

Sprit25 skriver:

Ja ørnesygdomme kender du ikke dem

Har du evt et link til symptombeskrivelse? 

Anmeld Citér

2. december 2015

(august)

Vi er i vuggestue og der bliver alt næsten slået op på en seddel, for hvad der starter som et tilfælde af øjenbetændelse kan hurtigt blive til ti, da det smitter af h-til. 

Anmeld Citér

2. december 2015

Sprit25

fo82 skriver:

Har du evt et link til symptombeskrivelse? 

Øhm nej men det er noget med at være sur og tvær og ikke ville sove selvom vi skal op kl 6 i morgen. 

Rigtig gættet mit barn vil ikke sove

Anmeld Citér

2. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Får I andre afvide hvis der er ørnesygdomme i omløb i jeres dagpleje?

Vi får alt af vide. 

Feber, snot, dårlig mave. Alt vi kan risikere at vores datter bliver smittet med. 

Synes det er super fint så vi ved det er i omløb og måske kan holde lidt ekstra øje med diverse vira mv. 

Får I ikke noget af vide?

Anmeld Citér

2. december 2015

Eliza

Sprit25 skriver:

Det er nemlig ved skoldkopper og mund/fod/hånd syge der ikke bliver sagt noget. Hvilket frustrere mig. Ved godt jeg kan gøre hverken fra eller til men vil gerne vide det! 

Det er da vigtig information. 

Selvom du ikke kan gøre noget, for at forhindre smitten (da det højst sandsynligt allerede er sket...) 

så er det da aktuelt at vide hvad der er i omløb, så du er lidt ekstra obs på symptomer. 

Vi skriver altid på intra, og sommetider også sedler på døren. 

Her skriver vi, hva vi har i omløb, lidt om symptomer og sommetider linker vi til sider der beskriver sygdommen og hvornår barnet må komme i vuggestue/børnehave igen. 

Bla luseingesyge og skoldkopper er vigtig info for gravide. 

Anmeld Citér

2. december 2015

fo82

Sprit25 skriver:

Øhm nej men det er noget med at være sur og tvær og ikke ville sove selvom vi skal op kl 6 i morgen. 

Rigtig gættet mit barn vil ikke sove

Der MÅ da være en vaccine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.