SDD skriver:
Nu er det efterhånden nogle år siden vi skiftede bank... Jae, det er da sørme 5 år siden allerede
, nå
men vi skiftede i forhold til at de gerne ville låne os penge til vores bil, hvilket vores daværende bank ikke ville...
Umiddelbart tænker jeg at det kommer lidt an på hvorfor I skifter
tænker, renter både ind- og udadgående. Muligheder for diverse. Deres holdninger til fx rådighedsbeløb i forhold til evt fremtidigt lån mv.
Hør dem fx om en rigtig god aftale i forhold til sammenlægning af lån eller andet attraktivt som de kan give som gulerod ved at I bliver kunder hos dem.
Ja hør hvad de helt ærligt har at tilbyde jer. I kan jo altid gå andre steder hen og forhøre jer om det samme.
vi skifter primært fordi vi er utilfredse med den "service" vi får i vores nuværende bank, ja eller mangel på samme... og at de har lukket den afdeling vi var tilknyttet uden at vi fik besked på det... lige pludselig lå der bare en slikbutik i stedet
og så har jeg altid haft det lidt sådan, det er samme bankrådgiver mine forældre havde som vi har og jeg føler nærmest jeg skal stå skoleret for hende, og jeg vil bare gerne havde et rimeligt forhold til dem der skal varetage vores penge
vi har ikke sådan så meget lån vi er snart færdige med vores bil lån, og så har jeg studie lån... men ellers intet og vi drømmer om at købe hus/lejlighed en dag... men det ved jeg ikke hvad vores nuværende bank siger til...
renterne både ind og ud er bedre, og gebyrene mindre så allerede der er vi godt begyndt
og det er en super sød ung gut vi har snakket med og skal til møde med i morgen
Anmeld
Citér