Tøs85 skriver:
Ja det er helt normalt som han er dernede.. Er faktisk positivt overrasket over ham.. Han plejer at være meget genert, men han blir self. også ældre..
Må jeg spørge om hvor mange dage du var der sammen med dit barn? Overvejer at køre en time i morgen nemlig (efter vi har lært primærpædagogen at kende), men ved ikke om det er for tidligt..?
Jeg var der sammen med dem de første 3 dage hvor vi var der om formiddagen og tog hjem igen efter frokost
På 4 dagen var det ,det samme og så gik jeg en time imens de var på legepladsen .
5 dagen var det samme som 4 dagen
på 6 dagen gik jeg da de var godt igang med at lege og var trygge ved at jeg gik - kom igen til middag og det samme på 7 og 8 dagen med aftale om at der kunne ringes efter mig ved behov.
9 dagen blev de til frugt så der var det 5 timer i streg og så kørte det sådan derefter med 5-6 timer om dagen .
Så meget indkøring er det ikke alle der har behov for ,men kig på dit barn og mærk efter for der er ingen tvivl om at indkøring og tryghed er et must .
Det kræver self også at man har muligheden for at køre ind og kender da også nogen der har været tvungen til at smide barnet alene ind af døren fra dag 1 - Men har man muligheden tror jeg på at en god start er guld værd 
Anmeld
Citér