samsung s6 med eller uden gear???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2015

helle85

hvad vil i anbefale har i selv det der ur til og få i brugt det??

i må godt komme med både gode og dårlige erfaringer med det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

alenemor42

Med mindre man er meget nørdet Får man aldrig brugt uret

Jeg har aldrig brugt mit. Andre jeg kender.. hovedsageligt mænd har brugt det i en periode for så bare at lægge det væk. 

Anmeld Citér

1. december 2015

Tiggi

Min mand har s5 og tidligere havde han s3, og han er rigtig glad for sit ur. Hans er den første udgave og han har nu haft det i ca 1 år. Er rigtig rart når han er på arbejde at man lige kan skrive og han kan se om det er noget vigtigt ved bare at dreje handlede f.eks. midt i et møde :-) 

Min far har så 2. Generation af uret ligeledes med s% og bruger det også en del men ikke regelmæssigt. 

Tror kun uret vil blive brugt hvis personen alligevel ville gå med ur. Min mand har tidligere gået med ur og manglede et og  så er gear genialt, men hvis man ikke savner et armbåndsur tror jeg at det er lidt hip som hap :-)

Anmeld Citér

1. december 2015

helle85

alenemor42 skriver:

Med mindre man er meget nørdet Får man aldrig brugt uret

Jeg har aldrig brugt mit. Andre jeg kender.. hovedsageligt mænd har brugt det i en periode for så bare at lægge det væk. 

jeg er ikke særlig nørdet nå det kommer til alle de der smarte ting 

ja jeg tror måske også jeg bare ville få brugt det, det første stykke tid  men alligevel tænkte jeg at det var smart med det der skridt tæller og alle de der ting 

Anmeld Citér

1. december 2015

helle85

Tiggi skriver:

Min mand har s5 og tidligere havde han s3, og han er rigtig glad for sit ur. Hans er den første udgave og han har nu haft det i ca 1 år. Er rigtig rart når han er på arbejde at man lige kan skrive og han kan se om det er noget vigtigt ved bare at dreje handlede f.eks. midt i et møde :-) 

Min far har så 2. Generation af uret ligeledes med s% og bruger det også en del men ikke regelmæssigt. 

Tror kun uret vil blive brugt hvis personen alligevel ville gå med ur. Min mand har tidligere gået med ur og manglede et og  så er gear genialt, men hvis man ikke savner et armbåndsur tror jeg at det er lidt hip som hap :-)

ja på den måde har jeg ikke rigtig nåede at bruge det til, jeg gå heller ikke med ur, en sjældent gang mangler jeg et ur

det jeg mest syntes det var smart til var fordi der var skridt tæller og at man kan se hvor langt man har gået, også pga det ur man sjældent mangler

tror bare jeg bestiller tlf uden 

Anmeld Citér

1. december 2015

Tiggi

helle85 skriver:

ja på den måde har jeg ikke rigtig nåede at bruge det til, jeg gå heller ikke med ur, en sjældent gang mangler jeg et ur

det jeg mest syntes det var smart til var fordi der var skridt tæller og at man kan se hvor langt man har gået, også pga det ur man sjældent mangler

tror bare jeg bestiller tlf uden 

Telefonen har også skridttæller og har du vel i lommen hele tiden alligevel :-) men jeg ville heller ikke bestille uret :-) også derfor min mand har den gamle/billige udgave fordi at det var synd at bruge mange penge hvis det ikke blev brugt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.