Symfysesmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2015

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer som har prøvet at have smerter fortil ved hvad jeg tror der er symfysen? Det er fra 1 cm over hårgrænsen og går ned i skambenenet fortil.. Det er især slemt ved bevægelse. Jeg er gravid 22 uger og jeg er lidt bekymret over denne smerte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Chellie

Mon ikke det er plukveer, eller måske bækkenet der giver sig lidt? Det har jeg i hvert fald rigtig meget af 

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Mon ikke det er plukveer, eller måske bækkenet der giver sig lidt? Det har jeg i hvert fald rigtig meget af 

Hmm tror ikke det er plukkeveer for livmoderen bliver ikke hård. Plukkeveer må jo heller ikke gøre ondt 

Anmeld Citér

1. december 2015

Chellie

Anonym skriver:

Hmm tror ikke det er plukkeveer for livmoderen bliver ikke hård. Plukkeveer må jo heller ikke gøre ondt 

Nej, men de kan godt spænde lidt  Men ellers, måske bækkenet? 

Anmeld Citér

1. december 2015

CutieKiwi

Jeg er 23+1 og døjer med smerter fra symfysen (skambenet)

Det er en kamp uden lige at skulle vende sig i sengen om natten
Derudover gør det hammernaller når jeg rejser mig efter at have siddet i en stilling rigtig længe.
Det der har hjulpet for mig er et satinlagen så jeg nemmere kan vende rundt om natten og så sørge for at skifte stilling/at komme op at gå med jævne mellemrum (skriver pt. afsluttende opgave på studiet)

Har du overvejet at snakke med egen læge om det og evt. få en henvisning til en fys?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.