Ser i noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2015

Anonym trådstarter

Er 3+1 idag og JA det er tidligt, jeg ved det godt. Testede ovitrellen ud 2+5 hvor testen var helt negativ. Testede nu for jeg er begyndt at få herre ondt i babserne. Testet på 3.5 time gammelt urin. Havde ikke en test imorges. Hvad siger i ? Kan sagtens se noget på testen men det er lidt svært at fange på kamera 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Hvis du sagtens selv kan se stregen på testen, så kender du jo svaret på dit eget spørgsmål

Kh Signe

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære du

Hvis du sagtens selv kan se stregen på testen, så kender du jo svaret på dit eget spørgsmål

Kh Signe

Det er nok mest for at få bekræftet at jeg ikke er blevet sindsyg 

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Ingen andre der har lyst til at byde ind ? ja jeg er sku lidt spændt. Ved godt det er tidligt. Men alle de andre gange vi har forsøgt (læs:19 mdr) der har jeg altid været en pessimist, lad nu være med at teste du begynder bare at bløde alligevel. Men den her gang har jeg besluttet mig for at glæde mig indtil da.. 

Anmeld Citér

1. december 2015

Leonora

Jeg vil mene at den er go nok 

forsigtigt tillykke og jeg håber den sidder godt fast  

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Jeg vil mene at den er go nok 

forsigtigt tillykke og jeg håber den sidder godt fast  

Tak!  Jeg håber også den har fundet den store spade frem og har gravet sig godt ned 

Anmeld Citér

1. december 2015

HappyOne

Jeg kan godt ane noget. Krydser fingre for det ikke ender i en bio! �� jeg har selv lige fundet ud af i torsdag at jeg er gravid, skal til læge mandag! ���� giv lige en update når du tester så vi kan følge med ��

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

HappyOne skriver:

Jeg kan godt ane noget. Krydser fingre for det ikke ender i en bio! �� jeg har selv lige fundet ud af i torsdag at jeg er gravid, skal til læge mandag! ���� giv lige en update når du tester så vi kan følge med ��

Ja der er jo den risiko. Men det er der også efter testdag. Så jeg vælger at glæde mig over det nu og så ser vi. Og stort tillykke hvor er det dejligt!

Anmeld Citér

6. december 2015

Lisbeth1985

Jeg kan sagtens se stregen,så du får et forsigtigt tillykke herfra ����

Anmeld Citér

7. december 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Er 3+1 idag og JA det er tidligt, jeg ved det godt. Testede ovitrellen ud 2+5 hvor testen var helt negativ. Testede nu for jeg er begyndt at få herre ondt i babserne. Testet på 3.5 time gammelt urin. Havde ikke en test imorges. Hvad siger i ? Kan sagtens se noget på testen men det er lidt svært at fange på kamera 

Jep en lidt utydelig streg:-) 

tag en ny om et par dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.