Anonym skriver:
Hej..
Jeg er besøg herinde fordi jeg bærer på en hemmelighed. Skammer mig ufatteligt meget!!!
kort fortalt er jeg en ung mor med et lille barn på 5 år.. Har ingen mand eller familie desværre.. Jeg er i dyb økonomisk krise og har ikke råd til vores husleje og til at forkæle min datter engang i mellem, hvilket giver mig så dårlig samvittighed! Jeg mødte en fyr på nettet for noget tid siden og han virkede interesseret så jeg spurgte om han ville have sex med mig for penge. Ja for penge! Føj hvor jeg skammer mig. Det jo hvad man kalder en luder
nå men det gjorde jeg altså.. Car desperat.. Så vi mødtes, havde sex og jeg fik mine penge og kiggede mig ikke tilbage. Samvittigheden plager mig!!!! Hvad gør jeg! Er så bange for at komme til at gøre det igen 
Tror det er super vigtigt at sige til dig selv: sket er sket, og lad være med at have dårlig samvittighed over noget du ikke kan ændre.
hvad du derimod kan er at træffe et bevidst valg om, hvad du vil i fremtiden. Kan og vil du igen sælge sex for penge for at hverdagen glider lidt lettere eller skal du finde andre alternativer. Vil du igen sælge sex, så skal du gøre det uden skam, uden skyld, uden jeg er en luder - gør det med åbne øjne og vid hvad du gør og at det er et valg du træffer grundet dine livs omstændigheder.
Det lyder for mig som det ikke er det valg du ønsker at træffe, men at du også samtidig føler dig trængt op i en krog og ser det som eneste løsning. Men måske der er andr løsninger, måske er der en familie som min der godt nok ikke har det økonomiske overskud, men som har plads i familien til et par som jer, der kunne give lidt oplevelser (også helt gratis oplevelser), kunne aflaste, kunne gove en bid mad hvad ved jeg.... Det hjælper ikke på huslejen, men det hjælper på følelsen af at være helt alene med udfordringerne.
Anmeld
Citér