Jeg har solgt mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.271 visninger
10 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2015

Anonym trådstarter

Hej.. 

Jeg er besøg herinde fordi jeg bærer på en hemmelighed. Skammer mig ufatteligt meget!!!

kort fortalt er jeg en ung mor med et lille barn på 5 år.. Har ingen mand eller familie desværre.. Jeg er i dyb økonomisk krise og har ikke råd til vores husleje og til at forkæle min datter engang i mellem, hvilket giver mig så dårlig samvittighed! Jeg mødte en fyr på nettet for noget tid siden og han virkede interesseret så jeg spurgte om han ville have sex med mig for penge. Ja for penge! Føj hvor jeg skammer mig. Det jo hvad man kalder en luder  nå men det gjorde jeg altså.. Car desperat.. Så vi mødtes, havde sex og jeg fik mine penge og kiggede mig ikke tilbage. Samvittigheden plager mig!!!! Hvad gør jeg! Er så bange for at komme til at gøre det igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg er besøg herinde fordi jeg bærer på en hemmelighed. Skammer mig ufatteligt meget!!!

kort fortalt er jeg en ung mor med et lille barn på 5 år.. Har ingen mand eller familie desværre.. Jeg er i dyb økonomisk krise og har ikke råd til vores husleje og til at forkæle min datter engang i mellem, hvilket giver mig så dårlig samvittighed! Jeg mødte en fyr på nettet for noget tid siden og han virkede interesseret så jeg spurgte om han ville have sex med mig for penge. Ja for penge! Føj hvor jeg skammer mig. Det jo hvad man kalder en luder  nå men det gjorde jeg altså.. Car desperat.. Så vi mødtes, havde sex og jeg fik mine penge og kiggede mig ikke tilbage. Samvittigheden plager mig!!!! Hvad gør jeg! Er så bange for at komme til at gøre det igen 

Vi tager alle nogle valg her i livet, nogle er sværere at leve med end andre, men vigtigst af alt er at lære af dem og så slutte fred med de dårlige beslutninger.

Anmeld Citér

1. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg kan ikke se problemet i at kvinder, eller mænd, tager sex for penge hvis det er en velovervejet, frivillig beslutning. Men det er selvfølgelig et problem hvis du har haft en dårlig oplevelse.

Jeg bider mærke i at det første du siger, er at du skammer dig.

Jeg synes at det er vigtigt at komme til bunds i hvorfor du har det dårligt med din handling.

Er det fordi manden behandlede dig dårligt, at dine grænser blev overskredet, at det var fysisk ubehageligt?

Eller er det fordi du er bange for hvad andre mener om dig efterfølgende?

Anmeld Citér

1. december 2015

Morjanne76

Havde du andet alternativ? Du har som jeg læser det, truffet dit valg af nød og ikke af lyst. 

Anmeld Citér

1. december 2015

Bshizzle

For lige at slå det fast... Så er du IKKE en dårlig Mor eller en kvinde som burde skamme sig!!! 

Vi alle har taget nogle svære valg i livet og kommet videre..

Du skal ikke være ked af du har taget penge for sex... Det har utrolig mange kvinder på en eller anden form! 

Hensyn til bolig og anden økonomisk krise... 

Har du ingen hjælp at hente i form af job? Kommunen? 

Jeg ville nu gerne se om jeg kan glæde dig og din datter på en eller anden form for ekstra gaver til datteren og evt tøj eller andet godt i julen her til dig?  

Hvis du bor tæt på Middelfart/Odense/Fredericia/Kolding/Vejle.. Så skriv gerne en PB til mig. 

Op med humøret !!  

Anmeld Citér

1. december 2015

B&J

Dårlig mor det har ikke noget med at være dårlig mor. Du sidder hårdt i det med penge men kan du flytte i noget billiger evt. Til familie. Så i ka få styr på pgene igen ?  Og evt, spare lidt op.

Anmeld Citér

1. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hej.. 

Tror det er super vigtigt at sige til dig selv: sket er sket, og lad være med at have dårlig samvittighed over noget du ikke kan ændre.

hvad du derimod kan er at træffe et bevidst valg om, hvad du vil i fremtiden. Kan og vil du igen sælge sex for penge for at hverdagen glider lidt lettere eller skal du finde andre alternativer. Vil du igen sælge sex, så skal du gøre det uden skam, uden skyld, uden jeg er en luder - gør det med åbne øjne og vid hvad du gør og at det er et valg du træffer grundet dine livs omstændigheder. 

Det lyder for mig som det ikke er det valg du ønsker at træffe, men at du også samtidig føler dig trængt op i en krog og ser det som eneste løsning. Men måske der er andr løsninger, måske er der en familie som min der godt nok ikke har det økonomiske overskud, men som har plads i familien til et par som jer, der kunne give lidt oplevelser (også helt gratis oplevelser), kunne aflaste, kunne gove en bid mad hvad ved jeg.... Det hjælper ikke på huslejen, men det hjælper på følelsen af at være helt alene med udfordringerne. 

Anmeld Citér

1. december 2015

Sørens

Du er IKKE en dårlig mor og der er INTET at være skamfuld over! En mor vil gøre alt...sulte, kæmpe, slås og alt der i mellem for sit /sine børn!!!!!Det eneste jeg tænker ang at du skulle gøre det igen er din sikkerhed?? Pas på dig selv, for hvad skal din lille gøre uden dig...eller hvis du bliver"ødelagt" psykisk af det? Måske mærkeligt at give dig dette som råd, men hvis der ingen andre muligheder er, så kan man jo også lave tlf sex eller webcams, hvor du ikke skal i direkte kontakt med nogen ( ved ikke præcis hvordan man gør) men det kan nok googles. Håååååber du fibder en udvej! Kæmpe knus

Anmeld Citér

1. december 2015

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Hej.. 

Hvis du føler, du har brug for hjælp, synes jeg, du skal tage kontakt til Mødrehjælpen, og fortælle om hvordan du har det og hvad der er sket. Enten kan de hjælpe dig, eller de kan vise dig videre til nogen der kan. 

Pas rigtig godt på dig selv og gør ikke noget ved dig selv, som ikke føles godt. Din datter har brug for en glad og veltilpas mor, ikke ting. 

Anmeld Citér

1. december 2015

charthys

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg kan laese du har det svaert,  - hvis det kan vaere en troest saa kunne jeg ogsaa have  fundet paa den  mulighed hvis jeg presset nok og alenemor. Jeg ser det ikke som en skam overhovedet!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.