Ikke noget at misforstå, eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.068 visninger
11 svar
14 synes godt om
1. december 2015

Anonym trådstarter

Hej..

min kæreste og jeg plejer at låne hinandens mobiler til at skrive eller ringe fra hvis vores egen er gået død.. For et stykke tid siden hvor jeg skulle låne hans telefon til at skrive fra, opdager jeg tilfældigt en SMS fra en af hans veninder hvor der står "bare for at sige det. Så bliver der aldrig mere imellem os. Kun venner. Knus"

jeg konfronterede ham med det og han sagde at jeg misforstår det og at hun bare mente at intet kunne komme imellem deres venskab og ødelægge det.. Jeg lod som om at jeg tog hans forklaring.. Men det gjorde jeg ikke..

vil i mene at det kan forstås på en anden måde end jeg forstår det?

hvad ville i gøre i mit sted?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Sedigfor

Sagde han det ord ret? 

Anmeld Citér

1. december 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg havde ikke købt den forklaring. Hun skriver jo ikke om at intet kan ødelægge deres venskab - men om at deres venskab ikke kan udvikle sig til andet. Så er spørgsmålet hvorfor hun har behov for at skrive det? 

Anmeld Citér

1. december 2015

God-mor

Der er ikke noget at misforstå. Er sikker på hun mener, at deres forhold ikke kan udvikle sig til mere end venskab. Spørgsmålet er så bare hvad der ligger bag de ord? 

Anmeld Citér

1. december 2015

Camilze

Jeg er enig med de andre. Den kan ikke misforstås. Der er en årsag til, at hun har skrevet den besked, og der må altså være noget bag, siden hun har haft brug for at bekræfte, at der ikke bliver mere end venskab mellem dem. 

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.. Hvordan håndtere jeg dette her nu hvor jeg tidligere lod som om at jeg købte hans forklaring og uden han bliver sur?

Anmeld Citér

1. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Tak for jeres svar.. Hvordan håndtere jeg dette her nu hvor jeg tidligere lod som om at jeg købte hans forklaring og uden han bliver sur?

Jeg ville fortælle ham, at jeg havde tænkt over det, og jeg ikke kunne få den forklaring til at hænge sammen. 

Spørge ham hvorfor hun skriver sådan.. Hvad der tidligere er skrevet ifm. Den samtale. 

Der må jo være gået noget forud for den SMS.

Anmeld Citér

1. december 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Jeg er enig med de andre. Jeg havde snakket med ham om det. Håber i får snakket godt om det, den skal i hvert fald bearbejdes så den ikke ødelægger tilliden i jeres forhold ��

Anmeld Citér

2. december 2015

SofieNJ

Har du fået snakket med ham? 

Anmeld Citér

2. december 2015

eyal

Din kærestes "veninde" har haft brug for at sige fra overfor din kæreste. Det er hvad der ligger i den sms.

Det kan der være 2 grunde til.

Enten har din kæreste og hende haft noget kørende som indbefattede en flirt eller sex - begge som kan føre til at deres forhold kunne blive til mere end "venner".

Eller har din kæreste givet hende tilnærmelser (flirtet eller hvad der kan være mere direkte uden at hun nødvendigvis har deltaget), og hun har haft brug for at gøre det klart overfor ham at det skal han ikke.

---

Hvordan du har det med de to scenarier må du jo finde ud af. Men hvis det var min kæreste, så ville jeg tolke det som om at han efterfølgende også havde valgt at lyve overfor mig.

Så du kan tilføje endnu et tillidsbrud til listen. 

---

Så kan du igen overveje hvordan du selv har det med det der er sket og hans håndtering af det når du konfronterede ham med det, og om det er værd at inddrage ham inden du træffer en beslutning efterfølgende hvis du som jeg, tror at han lyver.

---

Jeg er rigtig ked af at høre at han behandler dig sådan. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.