Drillenisser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
3 svar
3 synes godt om
30. november 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja :)

Vi har haft besøg af drillenissen 2 gange allerede ;)

Først midt i november hvor der pludselig var byttet rundt på tallerken, glas og bestik da vi skulle spise ;)

og så idag hvor mælken var blå...

Imorgen er stolen pakket ind med gavebånd ;)

Kom med alle Jeres sjove ideer :)

I må meget gerne lige skrive alder på barnet det er lavet til så man kan se om det måske er for enten større eller mindre børn ;)

her er sønnen 4 og synes det er lidt spændende at der er en usynlig nisse der laver ballade nogen gange ;)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2015

karisima

Vi får første besøg af drillenissen i nat. Tror han ruller toiletpapir ud over hele køkkenet  (min datter er 5 år)

Anmeld Citér

1. december 2015

Leneur

Ja

Vi har haft besøg af drillenissen 2 gange allerede

Først midt i november hvor der pludselig var byttet rundt på tallerken, glas og bestik da vi skulle spise

og så idag hvor mælken var blå...

Imorgen er stolen pakket ind med gavebånd

Kom med alle Jeres sjove ideer

I må meget gerne lige skrive alder på barnet det er lavet til så man kan se om det måske er for enten større eller mindre børn

her er sønnen 4 og synes det er lidt spændende at der er en usynlig nisse der laver ballade nogen gange

Ris i støvlerne. Stolene vendt på hovedet. Gavebånd i lamperne. Drillenissen der havde hovedet nede i julekalenderen og skulle lige til at spise alt chokoladen men nåede at blive opdaget af min datter. Han kunne dog også være sød at sørge for et lille stykke slik i madkassen. Eller noget andet "hygge" når jeg lige kiggede væk. Andre gange var der også en lille gave i julesokken, for her praktiserer vi adventsgaver, så en gang imellem en lille ekstra ting. Stolene i sofaen. Han havde også holdt fest med de andre nisser, så de lå og sov alle mulige mærkelige steder, så dem skulle vi rundt og finde igen. Strømperne blandet, så der var 2 uens strømper, når hun skulle tage dem på. Cornflakes i havrefraspakken og omvendt.  Lige det jeg kan huske her på stående fod. Og hun har været mellem 3 og 5 år. 

Anmeld Citér

1. december 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det er gode forslag ;)

Jeg får bare røde knopper af f.eks. toiletpapir der er sat forkert på eller har været rullet ud :P

Men jeg skal prøve at finde noget hvor det ikke er grænseoverskridende for mig, men stadig sjovt for sønnen ;)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.