Julegave til pædagog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.150 visninger
11 svar
20 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2015

Anonym trådstarter

Hej alle

Det er mit første barn i vuggestue, så jeg kender ikke "reglerne", men giver man primærpædagogen en julegave? 

Jeg hører rundt omkring at man giver til dagplejemødrene, så tænkte om man ikke også gav til pædagogen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej alle

Det er mit første barn i vuggestue, så jeg kender ikke "reglerne", men giver man primærpædagogen en julegave? 

Jeg hører rundt omkring at man giver til dagplejemødrene, så tænkte om man ikke også gav til pædagogen? 

Det ville jeg ikke, jeg ville heller lave en lille kurv med noget lækkert til stuen, som de kan nyde i deres pause.

Der er forskel på dp og vs, da i dagpleje er der kun en, men i en vuggestue er der en hel gruppe, jeg ville ikke give julegave til en enkel til jul.

Anmeld Citér

30. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg mener ikke man bør købe noget faktisk..

Og er ret chokeret over at man i vores dp mener at man skal give 150 kr pr barn til julegave og 75 til fødselsdag... Fint med en tegning meeeen tænker de os får løn....og det er en rigtig træls situation at sætte dem der ikke ønsker at give gave i.

Anmeld Citér

30. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Og er ret chokeret over at man i vores dp mener at man skal give 150 kr pr barn til julegave og 75 til fødselsdag... Fint med en tegning meeeen tænker de os får løn....og det er en rigtig træls situation at sætte dem der ikke ønsker at give gave i.

Man skal ikke tvinges til at købe, men jeg tænker at der er nogen der har lyst til at købe noget til Dp eller vuggestuen og det skal de have lov til, men der skal sku ikke være tvang til at købe noget, så ødelægger det glæden ved at give, synes jeg.. Jeg giver gaver, fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg skal... Det gider jeg ikke....

Er det din dp der er kommet på den regel eller er det forældrene?

Anmeld Citér

30. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hvem mener dog det?? 

Det er da op til hver enkelt forældre, og vil man ikke være med, så sig nej tak. 

Det er jo ikke gave politiet. 

Til TS: Jeg ville ikke give gave til en VS pædagog.

Anmeld Citér

30. november 2015

Lotus86

Vi har altid givet julegave til hver af de voksne på stuen, gør det fordi jeg har lyst og sætter stor pris på dem

Anmeld Citér

30. november 2015

PernilleogLouis

Har altid givet hver medarbejder på stuen en gave - de har fortjent det 

Anmeld Citér

30. november 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hej alle

Jeg plejer at give til hele personalet på stuen, 3 stk. Skriver en julehilsen og giver en lille blomst eller chokolade. Synes det ville være mærkeligt kun at give til kontaktpædagogen da de alle er med til at passe

Anmeld Citér

1. december 2015

Tillesen

2. december 2015

Patriark

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg kunne ikke finde på, at give folk gaver for at udføre deres erhverv. Og hvis jeg ville begynde på det, stod kassedamen i Netto først i køen.

Tanken er fin, men etikken taler imod.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.