Jeg føler mig som en virkelig dårlig gravid denne gang. Jeg er 22+2 med vores nummer to
men ih hvor syntes jeg det er hårdt denne gang. Jeg havde nok jordens nemmeste graviditet første gang og havde nok lidt regnet med at det også ville være "peace of cake" denne gang også, men jeg sidder da godt nok med en lang næse.
Jeg har virkelig trælse problemer med lænden som startede relativ tidligt og har fået noget fys-behandling, og så døjer jeg rigtig meget med overdrevet træthed fordi min blodprocent er meget lav, jeg tager de der hemo-jern hvor man burde tage tre piller om dagen når man er gravid men min mave kan kun klare at jeg tager en, og ved derfor godt at jeg ikke den jern jeg burde.
Men det er genere mig aller mest er alt den sygdom jeg fanger hele tiden. Har lige brugt hele sidste uge på at være syg med noget der minder om en halsbetændelse (virus), og var endelig kommet mig over det her i løbet af weekenden og var klar til skolen igen, men sådan skulle det ikke være.
For efter jeg havde afleveret troldeungen i børnehaven fik jeg det viiildt dårligt igen og vildt ondt i maven, men kunne ikke komme af med noget, og har derfor vendt og drejet mig på sofaen med mave knep. og det blandet med en baby som møffer rundt inde i maven er faktisk ikke så rart. Det hele endte ud i at lige inden jeg skulle hente troldeungen igen, kastede jeg op ud over det halve af badeværelset
og det har ikke hjulpet, det føles stadig som om min mave laver knuder.
Lige nu syntes jeg ikke det er super sjovt at være gravid, og det havde sikkert heller været sjovt at skulle alt dette igennem hvis man ikke var, men det er som om det lige bliver en tand værre ved at man har lidt ekstra guld i maven <3. Så jeg havde bare lige brug for at ynke lidt.
Kram Kram
Anmeld
Citér