Moderkage placering og spark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
9 svar
1 synes godt om
30. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Jeg har lige fundet ud af til skanning at min moderkage ligger ud mod maveskindet, derfor jeg ikke har mærket det vilde endnu.

Hvornår har i andre i sådan tilfælde mærket "rigtige" spark. Jeg er gravid for femte gang, men første gang med moderkagen liggende hvor den gør.

Den lille skal jo selvfølgelig lige have kræfterne til at sparke så hårdt igennem, men var bare om der var andre der kunne dele ud af deres erfaringer. Vil rigtig gerne hører dem nemlig. :-)

Hilsen mig som gerne snart vil kunne føle nogle spark fra min prinsesse..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2015

Mom2Two

Min lå også som din med min yngste søn... Tror det var 1-2 uger før jeg fik ham, så det må ha været i uge 27-28 da jeg ku mærke ham. Jeg havde absolut ingen mave, og ingen troede på a jeg var gravid.. Det var ret sjovt... 

Anmeld Citér

30. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Mom2Two skriver:

Min lå også som din med min yngste søn... Tror det var 1-2 uger før jeg fik ham, så det må ha været i uge 27-28 da jeg ku mærke ham. Jeg havde absolut ingen mave, og ingen troede på a jeg var gravid.. Det var ret sjovt... 

sjovt du siger det, for jeg har heller ikke den vilde mave, og man kan sagtens tro det bare er fordi jeg er lidt tyk, er normalt tynd. Men så kan jeg godt se at der er nogle uger endnu. desværre. elsker bare den følelse i at man kan mærke der virkelig er en baby derinde.

Anmeld Citér

30. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
181084 skriver:

Jeg har lige fundet ud af til skanning at min moderkage ligger ud mod maveskindet, derfor jeg ikke har mærket det vilde endnu.

Hvornår har i andre i sådan tilfælde mærket "rigtige" spark. Jeg er gravid for femte gang, men første gang med moderkagen liggende hvor den gør.

Den lille skal jo selvfølgelig lige have kræfterne til at sparke så hårdt igennem, men var bare om der var andre der kunne dele ud af deres erfaringer. Vil rigtig gerne hører dem nemlig. :-)

Jeg mærkede det første spæde spark i uge 17. Og hver dag fra uge 19 

Jeg havde også moderkage ud mod maveskindet

Anmeld Citér

30. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
MummiT skriver:

Jeg mærkede det første spæde spark i uge 17. Og hver dag fra uge 19 

Jeg havde også moderkage ud mod maveskindet

det er så meget forskelligt kan jeg godt hører på det hele. jeg har mærket boblen i nogle uger nu, men ikke noget rigtigt spark, hvor jeg ikke var i tvivl.

Anmeld Citér

30. november 2015

2babygirls

Jeg mærkede små puf lige omkring uge 12 helt nede ved skam benet og min søster og mand ved uge 16-17 ca. Hun sparkede bare lavt, min lille mus. Ved ikke om det var fordi jeg h forvejen er meget tynd at det ingen forskel gjorde at moderkagen lå op mod navlen.

Anmeld Citér

30. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg mener det var 19+5, at jeg mærkede det første rigtige spark. 

Anmeld Citér

30. november 2015

Mom2beIhope

Jeg er i uge 19 i morgen og har endnu ikke mærket hverken bobler eller spark og min moderkage ligger også yderligt :-)

jordemoderen sagde til mig at der nok ville gå et par uger mere end normalt før jeg kunne mærke noget 

er førstegangsgravid og først kun man se min mave ��

Anmeld Citér

30. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Til MD skanningen i fredags, sagde de at der nok også gik et par uger endnu, også i og med at min bebs, er af de små. så hun skulle lige have kræfterne til at sparke igennem. Men stadig meget forskelligt hvornår kan jeg godt se på det hele, idet moderkagen ligger hvor den ligger..

Anmeld Citér

5. december 2015

Mortilsnart4

181084 skriver:

Jeg er i 29+ Med mit 4 barn en pige nu kan først nærke ordentlig spark nu før var det meget blidt 

Hos mit 2 barn en dreng lagde moderkagen osse foran og der mærkede jeg først spark i 22 uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.