Gravid selvom man ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2015

Anonym trådstarter

Hejsa

Min datter er 4 måneder, jeg ammer fuldt ud endnu, men nu har vi besluttet os at forsøge og lave den næste, da der ikke skal være for længe imellem dem. 

Vil amningen forhindre ægløsning, og min chance for hurtig graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2015

Jn81

Anonym skriver:

Hejsa

Min datter er 4 måneder, jeg ammer fuldt ud endnu, men nu har vi besluttet os at forsøge og lave den næste, da der ikke skal være for længe imellem dem. 

Vil amningen forhindre ægløsning, og min chance for hurtig graviditet? 

Amning forhindrer IKKE en ny graviditet!!!! 

Anmeld Citér

29. november 2015

Kløver

Det er forskelligt fra person til person, amning kan ikke bruges som sikker garanteret prævention, men omvendt kræver det at du har æl før du kan blive gravid. Hardu haft din 1 menstruation efter fødslen 

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Det er forskelligt fra person til person, amning kan ikke bruges som sikker garanteret prævention, men omvendt kræver det at du har æl før du kan blive gravid. Hardu haft din 1 menstruation efter fødslen 

Jeg havde menstruation slut september, som var første gang efter fødslen, og for et par uger siden havde jeg en pletblødning, og det er det. 

Vi er ikke begyndt på lillesøster/lillebror endnu, først til januar

Anmeld Citér

29. november 2015

Kløver

Anonym skriver:

Jeg havde menstruation slut september, som var første gang efter fødslen, og for et par uger siden havde jeg en pletblødning, og det er det. 

Vi er ikke begyndt på lillesøster/lillebror endnu, først til januar

Hvis du har fået mens kan du sagtens blive gravid, men den kan jo godt være uregelmæssig men du kan jo evt bruge æl teste for at optimere chancerne har selv 4 tætte børn  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.