Julemarkede i BERLIN, priser i Tyskland vs dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er blevet inviteret til julemarkede i BERLIN, sammen med en veninde, hendes mor, en anden veninde og bror. Jeg ska kun betale lidt til benzin = 400 kr ca, og ka bo gratis.

Så nu kommer mit store spørgsmål, hvordan ligger prisniveauet i berlin, på madvarer, tøj, legetøj osv? Og er det turen værd? VH stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2015

Annemette07

StineW79 skriver:

Er blevet inviteret til julemarkede i BERLIN, sammen med en veninde, hendes mor, en anden veninde og bror. Jeg ska kun betale lidt til benzin = 400 kr ca, og ka bo gratis.

Så nu kommer mit store spørgsmål, hvordan ligger prisniveauet i berlin, på madvarer, tøj, legetøj osv? Og er det turen værd? VH stine

Vi var der i sommers. Maden koster ca det samme som i dk. Tøjet er lidt billigere, men tager man i Primark får man En del billigt tøj for pengene og rimelig god kvalitet. Jeg købte blandt andet et par bukser til mig selv til 7 euro og de sidder stadig godt efter et halvt år. De har også børnetøj �� legetøj var billigere dernede ��

Anmeld Citér

29. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annemette07 skriver:

Vi var der i sommers. Maden koster ca det samme som i dk. Tøjet er lidt billigere, men tager man i Primark får man En del billigt tøj for pengene og rimelig god kvalitet. Jeg købte blandt andet et par bukser til mig selv til 7 euro og de sidder stadig godt efter et halvt år. De har også børnetøj �� legetøj var billigere dernede ��

Kender godt primark fra London, så det er da lidt fedt den også er i berlin.

syntes deres børne er ret fint.

tænker det ku være fedt at komme afsted! Vh stine

Anmeld Citér

29. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hvis du køber ind i tourist-fælde områderne er der ikke så meget at hente - og markeder såsom fx dét på Gendarmenmarkt (Mitte) er mere souvenirs end egentlige gaver og tøj. Men hvad du bevæger dig lidt væk fra centrum - fx mod Kreuzberg eller Neukölln, er det generelle prisniveau på mad, tøj mv. ca. 15-20 % under københavnerniveau...

Men... lad være med at tage dertil for at sparre penge - så meget er der heller ikke at komme efter. Tag dertil fordi Berlin er en fantastisk storby - historisk, kunstnerisk og politisk ��

Anmeld Citér

29. november 2015

modesty

StineW79 skriver:

Madmæssigt kan man spise væsentligt billigere end i København.

Shoppemæssigt er prisniveauet det samme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.