Positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2015

Emma2013

Den er meget positiv. Stort tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Synes der er mange af jer der skriver rimelig ubehageligt til mit opslag. Jeg gider ærlig talt ikke høre på at det er et åndet spørgsmål osv, for hvis i synes det så lad dog være med at skriv. Og jer andre tal for jeres lykønskninger 

Der skulle selvfølgelig stå tak 

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym

Tillykke. Den er meget positiv  Jeg havde også behov for, at andre så det samme som jeg, da jeg blev gravid 2. gang. Glem de negative og nedladende kommentare, nogen kan se negativitet i alt, og lave alt om til en dårlig stemning, det faktisk lidt synd for dem.  Nyd at du nu har en lille vims i maven. 

Anmeld Citér

29. november 2015

lullupigen

Positiv self Stort tillykke - vær glad, og se bort fra de negative kommentarer, sådan nogen vil der desværre altid være. 

Alt held og lykke... 

/Lullu

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym

alenemor42 skriver:

I trods fordi det er så åbenlyst et åndet spørgsmål 

Der er ingen dumme spørgsmål, men dumme svar 

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Dumt spørgsmål selvfølgelig er den positiv. Hvis du gerne vil have at vi skriver tillykke hvorfor ikke bare skrive "se hvad jeg har lavet " i stedet for at spørge.

Hvor er du ikke særlig rar. 

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym trådstarter

Tak hvor er i søde Lullu og anonym 

Anmeld Citér

29. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Stort tillykke! Jeg kan godt forstå, du har haft brug for at få det "bekræftet". Man tror jo ikke sine egne øjne.

held og lykke!

Anmeld Citér

29. november 2015

Jn81

Anonym skriver:

Jeg er 4+4 hvis den er positiv

Altså... Selv JEG kan se at den ser positiv ud, til trods for at jeg allerede HAR abbonement hos Louis Nielsen  jeg kan nogengange godt være i tvivl med de test der bliver lagt op herinde, hvor folk kan se den ekstra streg... 

Men den der ser HELT klart flot positiv ud i mine øjne... Kæmpe stort tillykke 

glem alle de negative svar og kommentarer... Jeg kan godt forstå du spørger, når du synes det er syrealistisk at du er gravid (nu ved jeg ikke hvor lang tid du/i har prøvet) jeg lagde selv en lignende test op for nogle måneder siden... Jeg fattede simpelthen ikke at den var positiv... Vi havde prøvet i 10 år og stod for første gang m en positiv test... 

Igen stort tillykke og nyd din fine test og lyt ikke til alle de negative,

Anmeld Citér

29. november 2015

Moster20

• Jeg har også lige lavet et opslag, men min POSITIVE test 
  • Ikke fordi jeg var i tvivl, men fordi jeg ville høre andre sige det! Hehe

Jeg har fået en positiv test i dag, efter at have prøvet i 7 måneder! Hvor er det bare fantastiskt!  kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.