Hvad synes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
5 svar
1 synes godt om
28. november 2015

Anonym trådstarter

Er det forkert at man nogen gange hellere vil lege med sig selv, frem for at hygge/ sex med manden? Der er ikke meget aktivitet på den front i forvejen.

hvad synes i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville give det samme fra som vis det var manden der spurte om det samme. 

Vis det går ud over sex livet er det No go. 

Vis ikke er det helt fint 

Anmeld Citér

29. november 2015

Chellie

Jeg synes, de to ting er så forskellige, at de ikke kan sammenlignes.. Og dog, jeg ville nok blive lidt ked af, hvis den anden part var ekstremt aktiv med sig selv, men ikke havde lyst til mig .. Men fordi, de er så forskellige, synes jeg ikke, man kan bede modparten lade være med at lege selv. Snarere bør man undersøge, hvorfor lysten mangler til at være sammen.

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg synes, de to ting er så forskellige, at de ikke kan sammenlignes.. Og dog, jeg ville nok blive lidt ked af, hvis den anden part var ekstremt aktiv med sig selv, men ikke havde lyst til mig .. Men fordi, de er så forskellige, synes jeg ikke, man kan bede modparten lade være med at lege selv. Snarere bør man undersøge, hvorfor lysten mangler til at være sammen.

Altså det kun et par gange om mdr "gør det selv" men det kan godt gå et par mdr uden sex. 

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Jeg ville give det samme fra som vis det var manden der spurte om det samme. 

Vis det går ud over sex livet er det No go. 

Vis ikke er det helt fint 

Synes ikk det er det der gør til at der ikke er mere sex, tværtimod håber jeg det kan gi mig mere lyst til sex og ham. 

Anmeld Citér

29. november 2015

Chellie

Anonym skriver:

Altså det kun et par gange om mdr "gør det selv" men det kan godt gå et par mdr uden sex. 

Som sagt, jeg ville nok ikke sammenligne de to, men derimod fokusere på, hvorfor der ikke var så meget sex i parforholdet - Uafhængigt af de "private aktiviteter". Hvis selvfølgelig, der faktisk var et problem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.