Kan i se en svag svag svag streg nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
7 svar
4 synes godt om
28. november 2015

anonym94

Jeg har testet i morges på en valmed er ca 2+6 eller 3+0 er nervøs hvis den udvikler sig så tidligt pga 2 bio'er I træk som startede med jeg testede utroligt tidligt og meget positivt så hvis denne udvikler sig er jeg et nervevrag har selv kunne se stregen som kom indenfor 5 min den er dog blevet tydligere og tror ikke på noget endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2015

Camilze

Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke kan se noget 

Anmeld Citér

28. november 2015

Krydserfingre

Du kan slet ikke teste positiv så tidligt. 2+6 er jo nærmest der ægløsning finder sted? 

Anmeld Citér

28. november 2015

Flødebollen

Krydserfingre skriver:

Du kan slet ikke teste positiv så tidligt. 2+6 er jo nærmest der ægløsning finder sted? 

Naeh. Det er nærmere 2+0 - men 2+6 er nok nærmer der ægget sætter sig fast

Anmeld Citér

29. november 2015

Kamilla-m

Ser desværre intet. Men 2+6 er mam jo ikke gravid, det er først der omkring ægget sætter sig fast.

Anmeld Citér

29. november 2015

Tiggi

Kan ikke se det på din test, men er ofte en skygge der hvor stregen kan dannes, så er nok den du kan ane :-) en test er ikke positiv før der er farve i testen :-)

Du skal nok vente en uges tid før du vil kunne se noget som helst :-)

Anmeld Citér

29. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
anonym94 skriver:

Jeg har testet i morges på en valmed er ca 2+6 eller 3+0 er nervøs hvis den udvikler sig så tidligt pga 2 bio'er I træk som startede med jeg testede utroligt tidligt og meget positivt så hvis denne udvikler sig er jeg et nervevrag har selv kunne se stregen som kom indenfor 5 min den er dog blevet tydligere og tror ikke på noget endnu 

Kære du. Når jeg læser alle de indlæg, du har skrevet, bliver jeg bekymret for dig. Du udsætter dig selv for så mange unødige skuffelser ved igen og igen at teste alt for tidligt. Det er du også selv inde på i flere tidligere indlæg. 

Selv med en klart positiv graviditetstest, før din menstruation er udeblevet, er der 50 procents risiko for, at ægget udstødes. Det vil altså spare dig for mange følelsesmæssige rutsjeture at vente, til din menstruation udebliver, før du tester. 

Taler du med nogen om dette? Jeg tænker på, om du måske skulle søge hjælp til ikke at udsætte dig selv for følelsesmæssig tortur måned efter måned. 

Anmeld Citér

29. november 2015

alenemor42

Man kan faktisk ikke være gravid i 2+0... det er der man ca. Har ægløsning .. nemlig 14 dage (ca.) Efter sidste mens.

Så den er negativ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.