hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. november 2015

Anonym trådstarter

Hej kender i robocar poli legetøj? ? 

Min søn vil virkelig have den man jeg kan ikke finde den på dansk hjemmeside uden over ebay. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Min søn vil virkelig have den man jeg kan ikke finde den på dansk hjemmeside uden over ebay. 

Den hjemmeside du har billede fra er god nok at handle på men der forekommer desværre stortest altid told på vare der fra så bestil i god tid 

Anmeld Citér

28. november 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Den hjemmeside du har billede fra er god nok at handle på men der forekommer desværre stortest altid told på vare der fra så bestil i god tid 

De har usolgt

Anmeld Citér

28. november 2015

DinNabo

Anonym skriver:

Du kan sagtens købe fra eBay. Du skal bare købe for under 80 kr. For at undgå told. Kan se at de har nogen til 20-30 pr stk. Og der er gratis fragt. Har købt rigtig meget på eBay. Godt nok er meget af det fake, men til den pris kan jeg leve med det. 

Anmeld Citér

28. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

hvad med den her?

http://www.amazon.co.uk/ROBOCAR-Poli-Helly-Amber-Transforming/dp/B00DBS1WKK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1448725808&sr=8-1&keywords=robocar+poli

Anmeld Citér

28. november 2015

Tiggi

Yurie skriver:

hvad med den her?

http://www.amazon.co.uk/ROBOCAR-Poli-Helly-Amber-Transforming/dp/B00DBS1WKK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1448725808&sr=8-1&keywords=robocar+poli

Synes jeg da personligt ser meget fornuftigt ud, og er vidst fra UK så du undgår told og moms. 

Koster bare 380 kr., men kender slet ikke legetøjet så kan ikke sige om det er dyrt/billigt. 

Anmeld Citér

28. november 2015

TNBC

Tiggi skriver:

Synes jeg da personligt ser meget fornuftigt ud, og er vidst fra UK så du undgår told og moms. 

Koster bare 380 kr., men kender slet ikke legetøjet så kan ikke sige om det er dyrt/billigt. 

Men det er også får fire, mener jeg det var.

Man skal lige se hvilket land de er fra, de sender også fra Japan og sådan noget.. Så man skal lige se på fragten også, men siden er god nok. har brugt den.

Anmeld Citér

28. november 2015

Benjamins'mor

Jeg har bestilt stort set alle mine børns kalender pakker på eBay. 

Så længe du holder dig under 80,- så er der ingen moms. Du kan risikere moms over 80,- det er 25% af varens pris + 160,- i gebyr til post dk. Told kommer først over 1150,- 

Hvis du bestiller figurerne fra samme sælger så skal du vente til den første står som afsendt, ellers sender de i samme pakke og så kan du risikere moms da prisen så overstiger de 80,-

Anmeld Citér

28. november 2015

Benjamins'mor

Yurie skriver:

Men det er også får fire, mener jeg det var.

Man skal lige se hvilket land de er fra, de sender også fra Japan og sådan noget.. Så man skal lige se på fragten også, men siden er god nok. har brugt den.

Du går bare ind og gør så du kun får vare frem med fri fragt. 

Anmeld Citér

28. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

skal det være en dansk hjemmeside?... for jeg købte Poli til min søn for nogle år siden på the Korean baby...

jeg skulle ikke betale ekstra og jeg havde overvejet om jeg skulle købe ungernes jule- eller fødselsdagsgave der igen...

link til deres side: http://www.thekoreanbaby.com/category.php?category_id=120

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.