Erfaring med liamo sutteflaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Tut

Hej piger,

Er der nogen af jer der har erfaring med denne sutteflaske?

Er den virkelig så smart som de skriver? Det virker jo nærmest for godt til at være sandt

Jeg synes det lyder fantastisk enkelt, når man er på farten med baby.

Lad mig høre hvad jer der har prøvet den synes

Tak.

Mette 29+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Pia

Ideen med dem er super smart..
Har ikke prøvet dem, men kender nogle der har..
Men det store minus er, at de partroner man skal putte i bunden for og få dem til og varme, ja de koster altså 10 kr pr stk og kan kun bruges en gang..
Ved godt at man jo ikke bruger dem hver dag.. De er jo ment til når man er på farten..
Men hatten af for dem der har opfundet den.. den er sku smart..

Pia..

Anmeld

21. september 2009

Bubbi

Vi har en og er meget meget glad for den

Som skrevet, ja så koster de 10 kr, men jeg syntes det er godt givet ud, og ville for alt i verden ikke undvære vores.

Den er super nemt at have med, og gør de lidt længere ture en del lettere

Anmeld

21. september 2009

TbCp

Tut skriver:

Hej piger,

Er der nogen af jer der har erfaring med denne sutteflaske?

Er den virkelig så smart som de skriver? Det virker jo nærmest for godt til at være sandt

Jeg synes det lyder fantastisk enkelt, når man er på farten med baby.

Lad mig høre hvad jer der har prøvet den synes

Tak.

Mette 29+3

Jeg vandt en for noget tid siden, men vores datter bruger ikke sutteflaske mere så har ikke fået afprøvet den. Jeg synes den er rigtig rigtig smart og skal helt sikkert have den i brug ved næste barn

Anmeld

21. september 2009

Tut

Tak for jeres svar.

Jeg skal først lige se om jeg kan amme denne gang inden jeg køber en

Men jeg kan bare huske hvor besværligt det var sidste gang (flaskebarn) med et skulle have kogende vand med og alt muligt hver gang man skulle ud.

Tak for hjælpen

Anmeld

21. september 2009

cille22

ville ikke slev bruge penge på den, vi har istedet købt en termo flaske hvor der kan være ½liter vand i og der putter vi lunket kogt vand i, så det passer i flaske temperatur, det er nemt og billigt. Dette råd har jeg da givet vider til nogle andre og de syntes også det fungere.

Min venine havde den, men solgte den da hun havde prøvet mit trick med termo flasken.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Jeg har 1 af de flasker. Jeg synes de er rigtig smarte, eneste minus er at de kun kan indeholde 170 ml. Det havde jeg ikke lige set da vi købte vores, så det var først da vi kom hjem at jeg så det. Jeg har desværre aldrig fået byttet den, så hvis 1 af er har lyst kan i købe den.

Jeg har 1 flaske med sut og patron i pakken. 3 ekstra sutter, 4 ekstra patroner. Alt sammen er ubrugt.
værdi 370 kroner.

jeg ved ikke hvad portoen ville være på det, hvis jeg skulle sende det, men det må vi så finde ud af, hvis nogen af jer skulle have lyst til at købe den.

jeg opretter en tråd i køb og salg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.