Mullesmith skriver:
Hold kæft jeg synes det er træls at være gravid denne gang og det er endda selvom jeg ventede tvillinger sidst og var 20kg størrer end jeg er nu. Jeg er så besværet af mit meget ømme bækken og min store krop på 111kg
jeg kan ikke tage ud og handle så meget mere da jeg simpelthen ikke kan stå i kø, så får jeg koldsved og bliver meget dårlig. Jeg synes konstant at jeg har "stramninger" øverst i maven, når bare jeg laver det mindste, ved ikke om det er plukveer? Har været sygemeldt siden uge 12 pga bækkensmerter og mit fysiske arbejde ikke fungerede. Det værste er bare at skulle op og tisse om natten og om morgenen, hele understellet er så frygteligt ømt, og der kommer jagende smerter i skambenet
vil ikke noget med indlægget måske hører fra andre i samme situation så vi kan ynke hinanden lidt 
Jeg er 30+2 og førstegangs gravid :)
Jeg bliver også enormt dårlig, hvis jeg står for længe - Hvad enten det er på jobbet eller i en kø..
Får fornemmelsen af, at jeg skal besvime, koldsved, hjertebanken og bare generelt utilpas.. Jeg var forbi lægen, da dette skete hver dag.. Det er mit blodsukker der falder.. Oppe hos lægen, blev det målt til 3,2 kun..
Får også nogle jag ned i skambenet, som om hun sparker direkte inde i skeden agtigt.. Ved ikke hvad det er..
Anmeld
Citér