Lufte svigerforældres hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
13 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2015

Anpau

Hej piger. Jeg bliver altså lige nødt til at høre jer om noget. Er egentlig bare anonym fordi jeg er lidt flov...

mine svigerforældre skal på ferie, og de har spurgt om vi vil passe deres hund. Da vi ikke må have dyr i lejligheden er det ikke muligt. Vi vil heller ikke "flytte ind" i deres hus. 

Jeg er sygemeldt, og går derfor hjemme. Nu har de så spurgt, om jeg vil køre derud hver dag og lufte hunden. Jeg har ingen deciderede planer, men jeg har det selv mentalt svært for tiden, og de få kræfter jeg har til at få ordnet bare en lillesmule herhjemme, synes jeg bare ikke jeg gider bruge på 2x20 minutter kørsel + luftetid. 

Er jeg et ondt menneske? Jeg vil jo gerne hjælpe, og hvis det var muligt, ville vi have hunden boende hos os, mens de var væk. Det tror jeg måske vi gør alligvel en dag eller to. 

Jeg får helt dårlig samvittighed. Hvad ville i gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

Anpau

Anpau skriver:

Hej piger. Jeg bliver altså lige nødt til at høre jer om noget. Er egentlig bare anonym fordi jeg er lidt flov...

mine svigerforældre skal på ferie, og de har spurgt om vi vil passe deres hund. Da vi ikke må have dyr i lejligheden er det ikke muligt. Vi vil heller ikke "flytte ind" i deres hus. 

Jeg er sygemeldt, og går derfor hjemme. Nu har de så spurgt, om jeg vil køre derud hver dag og lufte hunden. Jeg har ingen deciderede planer, men jeg har det selv mentalt svært for tiden, og de få kræfter jeg har til at få ordnet bare en lillesmule herhjemme, synes jeg bare ikke jeg gider bruge på 2x20 minutter kørsel + luftetid. 

Er jeg et ondt menneske? Jeg vil jo gerne hjælpe, og hvis det var muligt, ville vi have hunden boende hos os, mens de var væk. Det tror jeg måske vi gør alligvel en dag eller to. 

Nå ja ja - ikke så meget anonymitet over det hva skidt pyt.

Anmeld Citér

27. november 2015

Benjamins'mor

Anpau skriver:

Til info er du ikke anonym. 

Men du kan sagtens tillade dig at sige nej. 

Anmeld Citér

27. november 2015

Junipige15

Okay misforstår jeg noget, eller har de tænkt sig at hunden skal være alene hjemme alt den tid de er på ferie, og så skal du køre ud og lufte den 1 gang om dagen?? 

Anmeld Citér

27. november 2015

esioul

Jeg ville tage den med hjem nogle dage og så køre de ture ellers. Synes dog det er ret synd hvis den skal være så meget alene. Den skal jo have nogle gåture/lufteture om dagen. Må i ikke passe hund hvor i bor? 

Anmeld Citér

27. november 2015

Anonym

Jeg er selv af den indstilling at skal jeg passe hun blir det min egen og at folk bør sørge for ordentlig pasning hvis de skal på ferie...ikke bare en hurtig gang luftning... Så må de spare på ferien og betale ferie for hunden også...

Jeg havde sagt nej både fordi jeg ganske enkelt ikke gider men også fordi jeg faktisk ikke synes det er en fair behandling af en hund... Jeg håber det en MEGET kort ferie de skal på 

Anmeld Citér

27. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Svært at sige. Jeg ville gå langt for at hjælpe, hvis svigermekanikken selv var sød til at træde til, når jeg havde brug for hjælp - pasning af børn osv. osv. Vi har jævnligt dyr på ophold herhjemme, men vi bor også i hus og har selv hunde m.v., så det er selvfølgelig noget andet. Men! - jeg ville aldrig acceptere en ordning, hvor hunden skulle være alene det meste af døgnet. 

Anmeld Citér

27. november 2015

Becks

Langt de fleste steder må man gerne have hund i lejligheden, når man passer.. I skal bare ringe og meddele det til boligselskabet :)

Jeg synes det er synd, hvis den kun får kontakt med andre 2*20 min om dagen.. En hun skal SLET ikke være alene hjemme i så mange timer, og slet ikke en hel uge

Anmeld Citér

27. november 2015

lillespir26

Selvom i ikke må have hund i jeres lejlighed må i vel gerne passe den hos jer i en korter periode prøv lige at give jeres boliselvskab en opringning 

Anmeld Citér

27. november 2015

Krydserfingre

Man må de fleste steder passe hund helt op til 3 mdr af gangen. Håber ikke de bare havde tænkt sig hunden skulle luftes en gang om dagen også være alene  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.