hjælp til app

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

136 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har en dejlig dreng der bor hos sin far og kommer på samvær hos os hveranden weekend. Han har fået en iPad i skolen og han mente så at så kan han jo bare ringe til mig når han savner os og gerne vil se os.

Jeg mangler dog en app der kan virke mellem en iPad og en Samsung, kender I en?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

januar16

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har en dejlig dreng der bor hos sin far og kommer på samvær hos os hveranden weekend. Han har fået en iPad i skolen og han mente så at så kan han jo bare ringe til mig når han savner os og gerne vil se os.

Jeg mangler dog en app der kan virke mellem en iPad og en Samsung, kender I en?...

Mange apps bliver først udviklet til Apple og derefter Android (eks samsung). Så generelt hedder det st hvis den virker på din så virker den nok også på hans. Der er rigtig mange forskellige, og kommer an på om det skal være videosamtaler, alm tale eller beskeder.

selv i Snapchat kan man videochatte...

Anmeld Citér

27. november 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Ms.Sunshine skriver:

Whats app

Facebook messenger

google talk

Der er mange apps der kan det du eftersøger

Anmeld Citér

27. november 2015

Bshizzle

Ms.Sunshine skriver:

Hvis han har Data på hans IPad, så kan han bruge Skype..  - Samme som du kan på din Samsung? 

Nu har jeg selv IPhone, så kender ik så meget til android telefoner  Men gætter på Skype osse virker på din. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.