Hjælp mig ! Jeg har det ikke godt
jeg har verdens dejligste mand og venter mit 3 barn, er igang med drømme uddannelsen !!
Men jeg søger stadig efter bedre ?? Især min mand
hab han er jordens dejligste far og en stadard mand, hsn er ikk romantisk eller tsger intiativativ til noget din helst
Men det Fordi han desværre er bange for mig. Jeg tænker tit på at forlade ham fordi det synd han skal leve med mig. Jeg slår ham hver eneste gang vi skændes og vi skændes tit jeg snakker ned til ham og kalder ham dum foran vores børn ! Han siger aldrig noget igen eller gæt noget. Og jeg bliver bare ved if ved og ved. Han er så bange for mig at han intet tør. Hsn tør ikk bestemme Aftensmad fordi hsn er sikker på jeg bliver sur hvis han siger nohet forkert og det er rigtig
jeg behandler mine børn modsat af min mand og jeg flejner på ham når han skælder bøtnebe ud eller virker irriteret på dem for det skal hsn ikk.
Jeg er bange for jeg skal dø før de voksen, ikke så meget at de mister mig men at jeg er bange for min mand ikke vil severe ordentlig mad for dem eller købe ordentlig tøj ??
Jeg tænker tit på st jeg er så bange for mine børn skal få venner hvor de er dårlig stillet, feks ryger hash osv det er så vigtigt fot mig de bliver dygtige og velfungerende børn men det skal jeg nok osse fucke op
hvorfir er jeg spsan ?? Er så træt af og være mig!!!! Så træt
jeg ser mig srlv som det væreste person nogensinde vil så gerne kunne slappe af, se positivt på tingene og bare leve og nyde det jeg har lige nu !!!
Anmeld
Citér