2016 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
2 synes godt om
26. november 2015

Rikkemor89

Så nu er lejligheden opsagt ��

Så min søn & jeg flytter over til min kæreste anden weekend i febuar 2016 ��

Hold op jeg glæder mig ❤

Så har vi osse næsten vært sammen i 1.5 år ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

Tip!

Det er så vild en følelse, det med at opsige lejlighed og rykke vasketøjskurve sammen.. Vi flytter ned til min kæreste 2. Weekend i december... Yay... Til januar har vi været kærester i et år.. Fantastisk 

Anmeld Citér

26. november 2015

Rikkemor89

BC skriver:

Det er så vild en følelse, det med at opsige lejlighed og rykke vasketøjskurve sammen.. Vi flytter ned til min kæreste 2. Weekend i december... Yay... Til januar har vi været kærester i et år.. Fantastisk 

Håber det er det rette valg jeg har taget ��

Jeg har sommerfugle i maven, men er ikke i tvivl om det er det vi vil ��

Men hans søn er der osse & ham kan jeg godt med uden tvivl, men det er noget andet at bo sammen ❤

Anmeld Citér

26. november 2015

Tip!

Rikkemor89 skriver:

Håber det er det rette valg jeg har taget ��

Jeg har sommerfugle i maven, men er ikke i tvivl om det er det vi vil ��

Men hans søn er der osse & ham kan jeg godt med uden tvivl, men det er noget andet at bo sammen ❤

Ja.. Vi tog den ultimative familie test og tog på sommerferie sammen.. Der var da gnidninger, men vi er da stadig kærester 

Anmeld Citér

26. november 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Da vi flyttede sammen havde vi været i 11 måneder men havde også kendt hinanden ca 9 år inden vi blev kærester.. Til januar har vi været sammen i 15 år, vi har været gift i fem og har to dejlige unger og vi kan ikke undvære hi anden �� Så bare fordi man flytter sammen relativt hurtigt kan det sagtens holde i længden�� Kan godt forstå du har sommerfugle i maven det er også en stor ting at flytte sammen og du kommer til at elske din nye tilværelse �� Held og lykke med flytningen og kærligheden ��

Anmeld Citér

27. november 2015

Rikkemor89

BC skriver:

Ja.. Vi tog den ultimative familie test og tog på sommerferie sammen.. Der var da gnidninger, men vi er da stadig kærester 

Vi var osse på ferie sammen i sommers ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.