Flytte fra hinanden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2015

Anonym trådstarter

Mig og min mand flytter formentlig fra hinanden. Vi vil vente med at skilles, til vi er helt sikre. Men alt bliver delt op. 

Han flytter. Jeg bliver boende i huset, og overtager lån mv. Dvs han bliver slettet fra diverse lån. Så huset kun er mit. Alt økonomi opdelt.

Vi skal dele vores datter 7/7. 

Kan jeg modtage nogle ydelser, når vi ikke er skilt? Er klar over, at jeg ikke kan få boligsikring, når jeg ejer huset. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

Mom2Two

Anonym skriver:

Mig og min mand flytter formentlig fra hinanden. Vi vil vente med at skilles, til vi er helt sikre. Men alt bliver delt op. 

Han flytter. Jeg bliver boende i huset, og overtager lån mv. Dvs han bliver slettet fra diverse lån. Så huset kun er mit. Alt økonomi opdelt.

Kan jeg modtage nogle ydelser, når vi ikke er skilt? Er klar over, at jeg ikke kan få boligsikring, når jeg ejer huset. 

Tror jeg ikk a du kan når du ikke er skilt... Men prøv a ringe og hør ad.. Eller læs inde på deres hjemmeside 

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

Mom2Two skriver:

Tror jeg ikk a du kan når du ikke er skilt... Men prøv a ringe og hør ad.. Eller læs inde på deres hjemmeside 

Kan ikke rigtig læse mig frem til det. men tak for dit svar :-)

Anmeld Citér

26. november 2015

alenemor42

Mener man skal være sepereret for at du kan få ekstra og ordinært børnebidrag. Hans adresse skal selvfølgelig være flyttet.

Ellers burde du kunne læse det på borger.dk 

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Mener man skal være sepereret for at du kan få ekstra og ordinært børnebidrag. Hans adresse skal selvfølgelig være flyttet.

Ellers burde du kunne læse det på borger.dk 

Hvad med tilskud til børnehave / skole? 

Der står kun takster mv hvis man er enlig. Ikke om jeg går under enlig, når vi stadig er registreret som ægtepar. Hans adresse flyttes , og alt skal køres hver for sig.. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Der står kun takster mv hvis man er enlig. Ikke om jeg går under enlig, når vi stadig er registreret som ægtepar. Hans adresse flyttes , og alt skal køres hver for sig.. 

Jeg er lidt forvirret… 

Han bliver boende men hans adresse flyttes? Er det rigtig forstået?

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg er lidt forvirret… 

Han bliver boende men hans adresse flyttes? Er det rigtig forstået?

Nej han flytter i en lejlighed for sig selv

Anmeld Citér

26. november 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på det kræver seperationsangst for at få det hele. Ellers bliver du ikke set som enlig. 

Men hvorfor ikke blive sepereret ? 

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Jeg er ret sikker på det kræver seperationsangst for at få det hele. Ellers bliver du ikke set som enlig. 

Men hvorfor ikke blive sepereret ? 

Betyder heller ikke noget med de tilskud, hvis jeg ikke har ret til dem. :-) vil ikke snyde. 

Vi håber at finde en løsning. Skilsmisse er sidste udvej. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det kan du. Det får jeg, og jeg er stadig gift.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.