Behandlings forløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2015

esioul

Viventerpådig skriver:

Det værste er at jeg lige har læst at for og kunne tilmelde sig skal man ringe på menstruationens første dag og jeg bløder slet ikke  jeg har ikke blødt siden jeg stoppede med p-piller I juni måned (ud over den normale pille mens lige efter endt pille pakke)

Jeg er er ret sikker på klinikken giver dig noget der sætter gang i det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

MorTilN

esioul skriver:

Jeg er er ret sikker på klinikken giver dig noget der sætter gang i det

Det håber jeg og håber vi er heldige så vi kommer til tideligt da vi henvises grundet jeg ikke har ægløsning og forhåbentlig kan klare den på egen hånd med lidt medicins hjælp til ægløsning 

Anmeld Citér

28. november 2015

Mette0105

Vi har lige været hos Herlev klinik, og mit råd er ! At tage styringen, jeg ringede til Herlev ligeså så snart henvisningen var sendt og spurgte hvornår de havde tid! Og de havde tid ikke så længe efter ! Fordi hvis man ringer så har de mulighed for at tage en afbudstid og hvis de skal sende et brev skal der jo være et vis antal tid da de skal varsle osv:-) 

så jeg ville ringe til dem :-)

Anmeld Citér

28. november 2015

MorTilN

Mette0105 skriver:

Vi har lige været hos Herlev klinik, og mit råd er ! At tage styringen, jeg ringede til Herlev ligeså så snart henvisningen var sendt og spurgte hvornår de havde tid! Og de havde tid ikke så længe efter ! Fordi hvis man ringer så har de mulighed for at tage en afbudstid og hvis de skal sende et brev skal der jo være et vis antal tid da de skal varsle osv:-) 

så jeg ville ringe til dem :-)

Tusind tak for det råd det vil jeg helt sikkert gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.