Ked af det og alligevel håb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
2 svar
1 synes godt om
26. november 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er lidt ny herinde og har fulgt med på sidelinjen, vil gerne være anonym. Here it goes

jeg blev insemineret for et par dage siden og ville prøve at tage en test for at se om ovitrellen stadig viste sig. Og før i går helt agurk og peger fingre af mig så VED jeg godt det er for tidligt at teste og jeg VED at den kun viser positiv pga ovitrellen. Men alligevel sidder jeg med blandede følelser. Jeg følte alligevel et stik af håb af en eller anden grund. Og jeg blev nok bare glad for at se 2 streger på en test jeg har tisset på selvom det er ovitrellen. Ja det er totalt underligt. Men et øjeblik lod jeg som om at den var rigtig positiv og at jeg var gravid. Og der følte jeg lige 5 sekunders ren lykke. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er lidt ny herinde og har fulgt med på sidelinjen, vil gerne være anonym. Here it goes

jeg blev insemineret for et par dage siden og ville prøve at tage en test for at se om ovitrellen stadig viste sig. Og før i går helt agurk og peger fingre af mig så VED jeg godt det er for tidligt at teste og jeg VED at den kun viser positiv pga ovitrellen. Men alligevel sidder jeg med blandede følelser. Jeg følte alligevel et stik af håb af en eller anden grund. Og jeg blev nok bare glad for at se 2 streger på en test jeg har tisset på selvom det er ovitrellen. Ja det er totalt underligt. Men et øjeblik lod jeg som om at den var rigtig positiv og at jeg var gravid. Og der følte jeg lige 5 sekunders ren lykke. 

Hvor er du sød Håber du får en rigtig streg om et par uger

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Hvor er du sød Håber du får en rigtig streg om et par uger

Hihi tak. Ja man har vel lov at drømme. Men ih og med at den var ret svag er den forhåbentlig snart ude og så håber jeg der kommer 2 ÆGTE streger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.