gnisten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2009

skoust

ja, det siger måske lidt sig selv. først og fremmest så vil jeg sige at jeg har en super dejlig kæreste.. vi har bare et problem gnisten den er ved at forsvinde og vore kærlighed er ved at ud dø og det må den virkelig ikke
 er der nogen der har nogen gode råd til hvad vi kan gøre for og blive sådan rigtig forelskede igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

qp

skoust skriver:

ja, det siger måske lidt sig selv. først og fremmest så vil jeg sige at jeg har en super dejlig kæreste.. vi har bare et problem gnisten den er ved at forsvinde og vore kærlighed er ved at ud dø og det må den virkelig ikke
 er der nogen der har nogen gode råd til hvad vi kan gøre for og blive sådan rigtig forelskede igen?

Jeeeepz, nu skal "Fru Ørting" her give jer nogle gode råd!!

Tænk tilbage på de ting i forelskede jer ved i hinanden.
Få baby afsat for en dag/aften og du bliver hjemme. Når manden er taget på job sender du ham en rigtig fræk/sød/ kærlig og dejlig sms således, at han bare vil gå og glæde sig monster meget til, at komme hjem til dig efter arbejde. Imellemtiden tager du ud og shopper noget læææækkert undertøj og går hjem og gør dig klar med noget lækkert mad og vin..... og så wupti!
Ejh jamen kunne det ikke være fedt? 

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Få baby afsat for en dag/aften og du bliver hjemme. Når manden er taget på job sender du ham en rigtig fræk/sød/ kærlig og dejlig sms således, at han bare vil gå og glæde sig monster meget til, at komme hjem til dig efter arbejde. Imellemtiden tager du ud og shopper noget læææækkert undertøj og går hjem og gør dig klar med noget lækkert mad og vin..... og så wupti!

Hehe kan godt lide du skriver "Fru Ørting"

Anmeld

21. september 2009

sarahb

I skal ud og lave nogle af alle de ting i lavede da i lige havde mødt hinanden og lige var blevet forelsket.. og ja husk de ting ved hinanden i forelskede jer i.. og en sexolog er faktisk en meget go ting at gå til.. min veninde har kæmpe glæde af det..

Anmeld

21. september 2009

Barbamama

I kan aftale at I ver har en dag hvor I skiftes til at bestemme hvad I skal lave. Hyppigheden kan I selv finde ud af. Det kan være en gang om ugen eller hver 14. dag. Så første gang bestemmer din kæreste hvad I skal  lave sammen hele den dag. Måske er det en middag, en tur på pool-cafe, måske bare gå en tur hånd i hånd? Det er helt op til jer. Men når man skal til at tænke på hvad der kunne være dejligt at lave med den anden får man tit øjnene op for hinanden igen. en anden ting ( som selveste Joan Ørting) har sagt er at man hver dag skal kysse hinanden i et kvarter. Ja det er længe, men i starten da man var nyforelskede kunne man kysse i flere timer. Hvis man begynder på det igen kommer forelskelsen igen og så kan man måske også få lyst til mere end bare at kysse og så er der lige pludselig endnu en bonus  Held og lykke

Anmeld

21. september 2009

Diana...

qp skriver:

Enig

Anmeld

21. september 2009

karina1980

som de andre siger så skal i ud og være jer igen, ikke bare mor,far, job og huslige pligter,

få barnet passet i en weekend og vær kærester, det er super vigtigt at huske hinanden og sig selv, når der komme barn ind i forholdet.

husk på de ting der gjorde i faldt for hinanden, gør nogen af de ting igen,

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Enig med Diana og "Fru Ørting"
du kan evt. medsende et frækt billede af dig selv

Anmeld

21. september 2009

MaleneGærup

Jeg har også den dejligste kæreste som jeg er sikker på jeg skal være sammen med resten af mit liv. Men vores problem er også at der går lidt for meget hverdag i den og så glemmer vi at være kærester. Jeg tror det er vigtigt at man tager sig tid til at være tæt på hinanden dvs kysse, krammer og kærtegne. Tror også det er vigtigt at kan sætter pris på hinanden og ikke tager ting for givet.
Som mange af de andre skriver tror jeg også at det er vigtigt at tage på date og lave noget sammen, men parforholdet kræver arbejde HVER DAG og ikke kun fx en gang om måneden.

Anmeld

21. september 2009

qp

LotteGabriella skriver:

Ohh yeah, den med billedet er en rigtig go' idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.